moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Tenker på sånn romantisk middag uten barn. Som kjærester? Jeg har jo ikke kjæreste eller mann da, så spiser ikke romantisk ute. Savner det litt. Selv om det er kos inne også. Å bare komme seg ut og spise med en som en er glad i =)
Ranveig R Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Nei, det er utruleg sjeldan. Kan ikkje hugse sist. Sjeldan vi drar ut av huset om kvelden, og om vi gjer det så er det som regel for å treffe andre. Burde sikkert gjort det oftare (enn aldri).
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Nei det kan jeg ikke huske sist vi gjorde.. Det blir ikke anledning til det med tre små barn og jobb og hus og heim..
mozell Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Nei, det gjør vi dessverre omtrent aldri! Jeg sier "omtrent" fordi vi faktisk hadde barnevakt en fredag her for et par mnd siden, da var vi en kjapp tur ute og spiste. Ellers er det vel faktisk en tre-fire år siden sist det skjedde. burde nok vært litt flinkere til det, er jo viktig med litt kjærestetid innimellom også.
Lene~mor til tre Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Nei det er svært sjelden, det er faktisk over 3 år siden vi gjorde det sist nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå