moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Når jeg var sammen med bf fikk vi alltid dekk til en grei pris. Men jeg har i den senere tid funnet ut at det var dritt dekk til en billig penge. Så lurte jeg litt på hvorfor jeg f.eks har en bilstol til lillebror som koster 3000 kr om dekkene ikke holder mål. Kjøpte derfor de beste som var på lager når jeg plutselig måtte ha nye vinterdekk. Det var fjorårets testvinner. Skikkelig gode dekk! 2000 kr for 2 dekk. Kjøpte nye sommerdekk nå igår, og fikk goodyear til 3600 for alle 4 pålagt. Det er masse penger, men jeg er mer generelt opptatt av kvalitet nå enn det bf og jeg var.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Må ha gode dekk som ligger godt på veien, og sånne ting. Men utseende bryr meg lite egentlig men litt bryr jeg meg jo!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2010 Jeg bryr meg ikke om utseende på dekka, men bryr meg litt hvordan de ligger an på tester osv. Jeg har blitt mer opptatt av slike ting i forhold til barnas sikkerhet og vil gjerne kjøre sikkert også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå