moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 NÃ¥r jeg var sammen med bf fikk vi alltid dekk til en grei pris. Men jeg har i den senere tid funnet ut at det var dritt dekk til en billig penge.  SÃ¥ lurte jeg litt pÃ¥ hvorfor jeg f.eks har en bilstol til lillebror som koster 3000 kr om dekkene ikke holder mÃ¥l. Kjøpte derfor de beste som var pÃ¥ lager nÃ¥r jeg plutselig mÃ¥tte ha nye vinterdekk. Det var fjorÃ¥rets testvinner. Skikkelig gode dekk! 2000 kr for 2 dekk.  Kjøpte nye sommerdekk nÃ¥ igÃ¥r, og fikk goodyear til 3600 for alle 4 pÃ¥lagt. Det er masse penger, men jeg er mer generelt opptatt av kvalitet nÃ¥ enn det bf og jeg var.  Â
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Må ha gode dekk som ligger godt på veien, og sånne ting. Men utseende bryr meg lite egentlig men litt bryr jeg meg jo!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2010 Jeg bryr meg ikke om utseende pÃ¥ dekka, men bryr meg litt hvordan de ligger an pÃ¥ tester osv. Jeg har blitt mer opptatt av slike ting i forhold til barnas sikkerhet og vil gjerne kjøre sikkert ogsÃ¥.  Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå