Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 neste uke kjører jeg og midi fra drammen til møre.. hva pakker vi med oss i bilen?????
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 hvor gammel er midi da...? Mat klær litt underholdning til midi
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Som bagasje eller som reiseting? I selve kupéen ville jeg hatt med ekstra klær til midi, drikke, matpakke, barnebok, barne-cd'er, teppe, telefon og lader som kan brukes i bil, førstehjelpsskrin, penger, kort, solbriller. Ellers må dere vel ha som bagasje det dere skal ha på dere i Møre og penger til å klare dere noen dager i tilfelle krøll med kortet
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 barnebok å cdeer er oppskrevet! Takk for tips til en tom hønsehjerne! =)=)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Gå på bibiloteket og lån lydbøker =) Mini min likte det når han var to (ole brumm o.l) Masse kose ting! Noe dilleting som det går antil å sitte å "fikle" med (type, trykke dingser eller bøker med luker og slikt) Masse rosinpakker og frukt og kjeks =) Og drikke!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #8 Skrevet 13. mai 2010 Bleier, våtservietter og poser å ha brukte bleier i i tilfelle langt til bosspann. Ta med vanlige bleier, ikke up&go. Skal du bytte i veikanten er det en fordel å slippe å ta av bukse, sko og sokker:-)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #9 Skrevet 13. mai 2010 Lydbøker! at jeg ikke har tenkt på det! fikle ting ja! Spørs om mor her må ordne en forundringspakke til reisen da ja=)=) Tips til ting å ha oppi forundringspakken med fikleri taes imot med StoR takk!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #10 Skrevet 13. mai 2010 så er det greit å ha med hundeposer til å kaste dritt bleier i(stenger ute lukt!!!!) Det har jeg alltid i stelleveska =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå