Gå til innhold

Då var prinsessen min her hos oss <3 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig var det min tur, hadde egentlig termin i dag 13 mai. men hadde planlagt keisersnitt 6 mai. kjempefin opplevelse, og alt var klappet og klart, og alle forhåndsregler var tatt.. Så nå er vi hjemme og bare koser oss, storebroren er så stolt og må bort og se i vuggen flere ganger :)

og vi er bare så lykkelige <3 <3

Jenta vår var 3712 g og 49cm. Selfølgelig helt perfekt <3

så lykke til. til alle dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med prinsessa:)

Skrevet

Gratulerer så masse. Kos deg med prinsessa di! klem

Skrevet

gratulerer så mye! :)

Skrevet

Gratulerer, kose deg med familien din:-)

Skrevet

Gratulerer så masse!:) Heldig du er:)

Kan jeg spørre deg om en ting? Hvordan var formen din etter ks? Har du mye smerter enda?

Skrevet

Hei juli10 :) formen er på topp var så god i formen at jeg var så heldig og fikk reise hjem 3 dager etter føddselen, kjenner jo litt når jeg bøyer meg ned men tar det hele med ro og får god hjelp. det eneste som er dumt er at jeg ikke kan løfte storebroren, men sist føddsel var haste snittt, og da var jeg mye ringere og ble liggende en uke på sykehuset. men når det var planlagt var alt mye bedre :)

skal du ha ks?

Skrevet

Takk for svar! Så godt å høre at det går bedre denne gangen da:) Blir muligens planlagt ks på meg også ja.. vet ikke helt enda.. Får forhåpentligvis snart vite det. Blir nok et par-tre uker før termin, og da er det visst ikke "bare bare" å sette i gang heller, ettersom jeg er 1. gangs-fødende. Får se:) Gleder meg uansett veldig til å få den lille i armene mine!:)

Masse lykke til videre i barseltiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...