Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Hva gjør jeg.. vil ned 7 kilo, jogger 3 ganger i uken, men klarer ikke å holde meg unna søtsaker i helgene... hvordan skal jeg klare det??????? Gud skulle ønske det fantes en pille man kunne ta som fjernet all lyst på sukker og fett.
Gjest ->>- Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Med mindre du liker å sitte på toalettet 24/7, finnes vel strengt tatt den pillen allerede. De fleste opplever visst at det er langt mindre festlig med sukker og fett når de får kronisk diaré av det. Alli er reseptfritt, Xenical er heaviere saker og reseptbelagt. Same shit. Ellers er krompiller et halvanerkjent kjerringråd mot søtsug.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Her er mange gode råd: http://www.klikk.no/helse/article329729.ece#
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Takk for råd. Har faktisk begynt å spise krom, men har bare tatt det i 3 dager, så liten effekt ennå. Det er så fælt, klarer bare ikke å motstå, var ikke sånn før, det er som om kroppen min bare MÅ ha og jeg ikke klarer å kontrolllere den når jeg får tilgang på søtsaker. Er nesten som bulimi uten at jeg kaster opp.. Ikke at jeg spiser store mengder, men en rull med sjokolade er borte på 5 minutter.. bare hiver innpå..to.m potetgull som jeg aldri har spist noe av, går nå ned på høykant. Skal vurdere Alli også....
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Hvis du unngår alt sukker i fire-fem dager får du noen dager med abstinenser, men etter det kommer du ikke til å være sukkeravhengig mer. Sukker kommer tvert imot til å frastøte deg.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Ja mange gode råd.. skal prøve å følge noen av dem...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Hvis du har det helt ille råder jeg det til å reise på hyttetur eller et annet sted der det ikke finnes noen mulighet for at de spiser søtt i en uke. De første dagene er de værte så da er det om å gjøre å ikke skaffe seg fristelser.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #8 Skrevet 13. mai 2010 Ja men har nok ikke kunnskap nok til å tilberede mat som ikke inneholder noe sukker.. selv om jeg stort sett bruker produkter som inneholder nøkkelhullet.
Gjest ->>- Skrevet 13. mai 2010 #9 Skrevet 13. mai 2010 Bulimi uten oppkast er en diagnose; overspising. Du kan jo lese litt om fenomenet og vurdere en prat med fastlegen din. Det finnes adekvate behandlingstilbud, både medikamentelle og ved f.eks samtaleterapi.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #10 Skrevet 13. mai 2010 Ja det hadde vært noe.. sittet på en hytte langt unna butikker og tilgang på usunt. hmm.. husmorferie.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå