Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Mine barn vokser opp uten å ha vært i nærheten av mme. Bruker grøt som kan blandes med vann. De får forøvrig ikke annet enn mm sine første 7-8 mnd.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Haha, 20:47. Du vet at den grøten som blandes med vann faktisk har mmepulver i seg? Det er derfor den skal blandes med vann!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Oi, hvorfor sier du haha til henne? Skadefro, eller? Kvinne er kvinne værst, ingen tvil.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Fordi hun påstår at barna hennes aldri har vært i nærheten av mme (som om det er et mål i seg selv) mens hun bruker grøt med mme i?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #9 Skrevet 13. mai 2010 Vanskelig å spise grøt uten å være i nærheten av mme, når alle inneholder nettopp dette. Dessuten virker det som det er et mål hun har, å holde barnet unna mme.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 13. mai 2010 #10 Skrevet 13. mai 2010 jo, men skjønn det da. Hun påstår jo at barna ikke har vært i nærheten av mme. Det betyr jo at hun innbiller seg at de ikke har fått det i seg, mens de helt tydelig har fått det i seg gjennom grøten uten at hun vet det. Det må da være lov å flire litt i skjegget av det?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #11 Skrevet 13. mai 2010 Kanskje hun holder de unna pga fare for allergi, og så sitter du og flirer? Enig med henne over, du virker som du godter deg. Dessuten fullammet hun såpass lenge, og hvis målet er å holde de unna mme lengst mulig, synes jeg hun klarer det fint!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #12 Skrevet 13. mai 2010 Bare flir i vei, du. Jeg lager grøten fra bunnen. Kjøper mel av ulike slag på helsekosten. Bare si i fra om du vil ha oppskrift. 20:47
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #13 Skrevet 13. mai 2010 tresøtesmå-torødogenblå: Æsj, for ei drittkjerring du er! Jeg gir jenta mi sinlac, så hun overhodet ikke skal få i seg melk. Det inneholder den nemlig ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #14 Skrevet 13. mai 2010 Godt du viser flagg, tresøtesmå, da vet vi hvem du er. Håper du ikke blir kvalt av det skjegget ditt.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 13. mai 2010 #15 Skrevet 13. mai 2010 Drittkjerring var kanskje litt å ta i, eller? Jeg er en av dem som har gitt mme til min første, og gud så mye drit jeg fikk / følte at jeg fikk fordi jeg ikke fikk til å amme. Så når noen svarer så kjekt at de holder ungen langt unna alt som har med mme å gjøre, får jeg piggene ut. Særlig når det er innlysende at HI bare lurte på om folk som ammet brukte mm eller mme i ferdigprodusert grøt. (Og det er klart, noen har ekstra grunner til å holde barna unna melkeprodukter, det er noe helt annet) Det fremgikk dessuten ikke at hun som svarte dette ikke brukte ferdigprodusert grøt da det sto: "Bruker grøt som kan blandes med vann." Det virker jo da som det er ferdigprodusert grøt som er brukt. Jeg kan heller ikke se at det er så veldig ondskapsfullt å småflire litt. Men det er klart, det ser gjerne verre ut på trykk enn det ville ha hørtes ut om man satt og småsnakket, så hvis det faktisk var sårende, beklager jeg. Jeg mente ikke å være slem, bare å påpeke at det er mme i de aller fleste ferdigproduserte grøtene som skal blandes med vann. Og at man dermed ikke har holdt barna unna dersom man har brukt disse. Drittkjerring høres imidlertid like ille ut i en samtale som i et innlegg på nett. Synes ikke det er spesielt sympatisk å slenge ut slike kommentarer til ukjente mennesker.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 13. mai 2010 #16 Skrevet 13. mai 2010 dessuten er det jo betegnende at ingen av dere drittslengende damer signerer med nick. Det betyr jo at dere vet godt at dere er ufine, men er det likevel.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #17 Skrevet 13. mai 2010 Ja tresøtesmå. Det er lov å flire litt og jeg flirer litt av deg.Finnes så absolutt grøt som skal blandes med vann som ikke inneholder mme. Jeg har brukt helios sine. Du som driter deg ut litt her..he he. Flaut å vare så skadefro og selvsikker og så på toppen av det hele ta feil. ...og du, du anbefaler å signere med nick. Kanskje du heller skullle tenke på at anonymknappen kan være bra!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #18 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har ikke kalt deg noenting, jeg har bare informert hi (som svar på et spørsmål) at jeg holder barna mine unna mme.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #19 Skrevet 13. mai 2010 ...og det at man signerer med anonym betyr vel ikke at man vet man er ufin, men heller at man vet man er på et anonymforum. Var det nytt for deg tresøtesmå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå