Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Har tenkt til å kjøpe meg ny. Vil primært bli brukt til å ringe med, SMS/MMS og foto/video. Takker:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Må da være noen som har en mobil som de er fornøyde med, så jeg dytter:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Takk:) Kanskje du også kan fortelle meg hvorfor du liker denne tlf.?
Gjest Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har nå hatt min kjære iPhone i snart 2 år. Love, love, love! Musikk Internett En god kalender Gøye applikasjoner Kamera (tror også at de nye har video) ....og mye mer! Endelig en god og oversiktelig telefon.
PAVEEL Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Nokia 6700 classic. Helt grei tlf. Ikke noe fancysvansy. Tar helt greie bilder (5mp), ringer, sender sms og mms. Også enkel tilgang til mailen fra den:-)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har falt for iPhone 3gS, hakket bedre enn 3G, da den har video. Ikke det skarpeste kameraet, men f.eks i dagslys fungerer det riktig så bra. Laster man ned photoshop appen (gratis) kan man fikse på bildene hvis det trengs. Ellers har mobilen det meste jeg vil ha og resten kan man laste ned fra appstore. Selv har jeg babycall (telefonen min ringer til personen jeg er med, hustelefonen osv), kokebøker, 1881, dib-forumet osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå