Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Nå er det 387 pålogget her inne, og når jeg går nedover lista, ser jeg SÅÅÅÅÅ mange tragiske sjebner...! Hvordan går det an??? Er det noen der ute som har det greit...? Er sjokka jeg!
Gjest sug lut Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 De tragiske meddeler seg. Vi andre snakker om andre ting.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 De fleste har vel opplevd tragiske ting i livet uten at det betyr at de lever et tragisk liv. På et forum som dette kan man lufte problemer, som kan virke store når man leser dem, men som er en del av et helt liv. Det er bare ikke så interessant å skrive så mye om alt man fikser, men heller få råd og hjelp til det man ikke fikser.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Joda, men her er daglig 10 aborttilfeller 10 barnevernssaker 10 mannen stakk saker 10 jeg har vært utro saker 10 mannen har vært utro saker 5 hvordan vaske klærene mine saker 5 er det noen synske her saker 5 paradise hotell saker Bare lurer jeg altså =) Jeg har forresten ikke vært utro, ikke har mannen heller vært det heller(så vidt jeg vet) ike har jeg tatt abort, ikke er vi involvert i barnevernet, klærne fikser jeg fint og hotell paradise ser jeg sjelden på. Har forresten aldri truffet noen synske heller (men er litt fasinert av jakten på den 6,sans da...)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Du henger deg nok for mye opp i disse innleggene. Det er også mange innlegg om trivielle dagligdagse ting. Jeg passer heller ikke inn i noen av kategoriene dine, kanskje det er de samme som skriver mange av disse innleggene?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #8 Skrevet 13. mai 2010 glemte å plusse på 10 alergikere 10 med spiseforstyrrelser 100 feite 100 beinrangeler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå