Gå til innhold

Samboeren min har flørta med venninda mi....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg vet ikke hva jeg skal føle. Den mannen har fått altfor mange kjangser, fordi han lover bot og bedring hver gang.

Nå er det leeeenge siden sist han gjorde noe sånt, faktisk 2 1/2 år, og det tok meg godt over 1 år og få opp tillitten igjen. Nå er den altså brutt ned, igjen! Og det med min beste venninde. Hva faen gjør jeg?? Jeg klarer ikke å føle noenting...

Flytte er ikke et alternativ, hive han ut er heller ikke et. Vi har barn sammen, hus og hele pakka.

Jeg er så skuffa, lei meg, såra, sint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med flørte? Lagt opp til å ha sex, eller spøkefull samtale?

Skrevet

Hva legger du i flørting da?

Skrevet

Typ, "hva har du lyst å gjøre da?" Svar: "fingre deg og slikke deg", samt at det var gitt beskjed om at dette var en hemmelig samtale....

Skrevet

Definer flørtingen. Det må da være lov med litt harmløs flørting synes jeg. Jeg flørter masse med gutta i nabolaget, "inviterer" til partnerbytte m.m. Det er jo bare tull.

Skrevet

Oops, det hadde jeg ikke likt. Hva sier venninna di da?

Skrevet

"Flørting" er greit så lenge jeg får vite om det. Flørting med privat chat på facebook hvor man diskukterer nøye hva som ville vært "godt" å gjøre, MENS jeg sitter i sofaen her, er IKKE greit??? Eller er det det??

HI

Skrevet

Ja, jeg vet ikke om griseprat definerer flørting...Jeg ville ihvertfall aldri kunnet bo under samme tak som en som hadde tilbudt min beste venninne slikking og fingring.

Men kjør på! Hold sammen for barnet og husets skyld....Hva vil du egentlig at vi skal råde deg til? Sexnekt?

Klart de fleste vil si "kom deg bort fra tapern".

Skrevet

Ja, selvfølgelig vil de fleste si det! Det ville jeg sagt også om det var noen andre. Men hva faen gjør jeg da?? Pakker og flytter, rivet ut ungene fra det vi har? For vi har det jo bra!! Helt til denne DRITTEN dukka opp!!!!

Skrevet

Nei, ikke greit. Ville ikke delt livet mitt med en sånn en. Går det ikke å flytte/hive han ut nå så får du vente til du har anledning da og heller prøv å få han ut av systemet mens dere bor der sammen.

Fingre venninna di, hærregud! Hun burde også skamme seg den nasty trachy jenta!

Skrevet

Venninda mi er ikke hjemme.... så jeg får ikke prata med hu nå

Skrevet

harmløs flørting er det vel ikke når de beskriver seksuelle handlinger de har lyst å utføre med hverandre? Litt heavy flørting kaller jeg det.

Skrevet

Usj, det er langt over hva jeg ville godtatt. Flørting kan være moro og helt greit det, men å si at man vil slikke bestevenninna til kjæresten sin er kvalmt.

Skrevet

Siden du ikke vil pakke og flytte blir vel alternativet å bli værende med kødden. Du kan jo dra ham med på terapi og håpe han forandrer seg.

Skrevet

Han respekterer deg tydeligvis ikke. Itilegg er han veldig umoden og sikkert ikke særlig intelligent..

Du og barnet kan vel fortsett å ha det bra med noen som behandler deg med respekt?

Jeg synes det er utrolig kvalmt fordi dere har barn sammen. Da bør man på en måte klare å holde seg for god til denslags.

Hvor gamle er barna dine da? Og hvor gamle er dere?

Skrevet

Og sånn går det når man tilgir en drittsekk. Det er din egen skyld at du blir såret gang på gang! Ta ansvar for eget liv for svarte, og slutt å la deg trampe på!!!!

Skrevet

Rive barnet opp fra det dere har? Ehm... rive barnet opp fra et liv med en far som ikke er i stand til å forplikte seg? For hva da? For å ha et sted å bo? Give me a break....

Skrevet

Jeg har barn fra før, h*n er skolebarn til høsten. Vårt fellesbarn er 2.

Ja, sånn går det når man tilgir en drittsekk,det er helt riktig! Jeg bare aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er mest sint på meg selv, men jeg trodde faktisk helt ærlig at siste gang for alle disse årene siden var nettopp det, siste gang! Også med min venninde! Min venninde som jeg har støtta i tykt og tynt når hennes mann var utro, når hennes venninde lå med hennes mann! Jeg spyr av alt!

Jeg er forøvrig 25, og han 36. Vi er ikke ungdommer på leten etter den perfekte lykke. Jeg fant han jeg, trodde jeg. Ikke er han dum heller, om man skal måle iq, men akkurat dette tar faenimeg kaka!

Skrevet

Kom deg vekk, du vil oppdage at du vil få det så mye bedre uten ham. Kanskje litt rart å tenke sånn nå, men etterpå kommer du til å forstå det

Skrevet

Han er istand til å forplikte seg, det er ikke det dette dreier seg om. Jeg har 2 barn, vi har 1. Sistgang jeg flytta fra en drittsekk tok det meg faktisk 5 år å komme meg vekk. Jeg er så forbanna dum!!!

Skrevet

Det var et trolleinnlegg her tidligere idag også hvor dama var 25 og mannen var 36, og han drev og chatta med en stripper på msn...

Tilfeldig? Neppe

Skrevet

Selvfølgelig er han redd for å forplikte seg så lenge han flørter og driver med sexchat med andre! Forpliktelse er å forplikte seg til å ha et trofast monogamt forhold til _en_person_, ikke å velge å bo sammen med en person og få barn, for å prøve å ligge rundt med andre!

Skrevet

Dette er nok en variant av trolle-strippen ja:-) Merkelig at HI ikke tar til seg noen råd men bare kjefter videre. Enten troller hun eller så er hun litt kort i topplokket.

Skrevet

Ingen med en utro mann sitter og unnskylder ham så mye som hu her.

Dette er garantert trolleri!

Skrevet

Perfect timing!

Hvis ditt eldste barn blir skolebarn til høsten passer det jo utmerket å pakke sakene og komme seg til helvete vekk.

En 2 åring spiller det jo ingen rolle å flytte med.

Du kommer nok ikke til å angre på det. Herregud, du er bare 25 år og har livet foran deg. Tenk så begredelig det vil bli om du blir i dette forholdet, får et barn til med grisen og finner ut om 10 år at han ikke har forandret seg.

Forskjellen da er at du er i din beste alder og han er en gammel gris.

Forsøk å fortell deg selv at du fortjener bedre.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...