mirredutt Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Jeg begynner i ny jobb i neste uke - har vært arbeidsledig siden jul. Har fått feriepengene fra min forrige arbeidsgiver. Hvordan blir det nå i juni - får jeg ingenting utbetalt da eller vil jeg få vanlig lønn fra min nye arbeidsgiver? Juni er vel feriepengemnd, men de har jeg jo allerede fått. Jeg går rett på fastlønn.
lykke74 med 3 små Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Hvis du skal ta ut ferie, blir du trukket i lønn for det antall uker du skal ha ferie. Hvis du ikke skal ta ut ferie får du vanlig lønn.
Blåmandag Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Feriepengene du har opptjent i ny jobb i år, får du neste år.
fox`y Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 jeg begynte i ny jobb 1 februar. å jeg får ingenting utbetalt i juni. de pengene jeg sparer opp i år får jeg neste år.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Men da skal du vel ta ut ferie? Hvis man ikke skal ha ferie får man vel vanlig lønn
mai mammaen til to Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 om du skal ha ferie blir de ukene trekt fra juni lønnen. om du skal ha 5 uker blir du trekt litt i juli lønnen og....
Gjest Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 og hvis du ikke skal ha ferie i det heletatt, for det MÅ du ikke ha når du ikke har full opptjening, så får du lønn for det du jobber.
mirredutt Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2010 Jeg skal ha tre uker ferie i juli, så da får jeg betalt for en uke i juni og full lønn i juli? Var egentlig det jeg mente selv - håper det stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå