Gå til innhold

Hopepine/migrene


Mamma`N

Anbefalte innlegg

plutselig har dette kommet kastet på... vet ikke hva jeg skal gjøre. er kvlam og så usannsynlig vondt i hodet. prøver med kald klut på panna, spise mat, drikke, paracet, men huff er der ennå....

 

blir litt bekymret jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært veldig plaget med hodepine jeg også. Våkner med hodepine og har det til jeg legger meg, hodepinen er ikke så voldsom,men er utrolig slitsomt når jeg har det til alle døgnets timer - aldri fred å få :/

 

Var hos legen i går å målte blodtrykket - som var blitt laverer - hun gav meg deretter direkte en 50 % sjukmelding på jobben og sa at dette var en tid jeg bare MÅTTE sette meg selv først ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er redd jeg må gjøre det samme. har en liten gutt jeg skal ta vare på itillegg og en samboer som også skulle sett meg utenfor senga:)

får ta meg en prat med legen ja...huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere prøvd å trykke på akupunkturpunkter ved øyebryn o.l.?

eller massere nakke, skuldre, kjeveparti, tinning, o.l.?

er selv plaget med noe hodepine i disse dager. har hatt et tilfelle av migrene.

er nå 10+3

med meg hjalp d med paracet (brusetablett som var d eneste eg hadde i hus av paracet) i to omganger, og mye hvile!!! kald klut på panna og mye drikke.!!!

men i andre tilfeller utenom, så har hodepinen kommet av stiv nakke/rygg.

er så heldig at mine plager er blitt så og si kurert av min mor, som er soneterapeut, og som har brukt laserterapi og soneterapi på meg.

var så ille en stund at eg våknet om morningen med hodepine, som ikke ga seg i d hele tatt, før eg tok tabletter for d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært plaget med mye vondt i hodet. Gikk vel i 14 dager med hodepine mer eller mindre hver dag før jeg kastet inn håndkleet og ba om sykemelding. Tror det skyldtes stiv nakke og skuldre i tillegg til bekymringene for ei syk mor, men når man ikke kan ta alverdens med tabletter blir det slitsomt. Paracet virker ikke på meg. Da kan jeg likeså godt ta en sukkerpastill.

 

Er mye bedre nå etter at mannen min har massert meg flere ganger for dag.

 

Kjente ikke at jeg hadde vondt i nakken og skuldrene før han tok i meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...