Glad tobarnsmamma Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Har i går kveld og i dag hatt utflod med blod i trusa... Kan det ha en sammenheng med modningsakupunktur igår, og at jm sjekket modning? Er det noe vits i å ringe føden? (står i bøker at man skal kontakte føden ved vannavgang, blødning eller rier..)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Kan jo være tegningsblødning da, tegn på at det begynner å skje noe oppi der nå og at fødsel er nært forestående?? Om det ikke er snakk om mye blod tror jeg neppe jeg ville bekymret meg, men er du bekymret tar du en tlf til føden
Glad tobarnsmamma Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2010 Jeg er egentlig ikke bekymret...men tenkte det var greit å høre hva dere andre mente... Jeg har hatt en ganske skjør livmorhalstapp med småblødninger tidligere, så det trenger jo ikke å bety noe som helst..
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 katti har du termin ??? bare lure siden du tar modningsakupunktur.. vurdere å spørre min fysioterapaut om det å ...
M4 Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har også en såkalt lett blødende livmorhals, så blødde hele første trimester og mye av andre, men nå har det gitt seg. Får jeg en blødning nå når det er så nærme termin, er 38+3, så kommer jeg nok til å ringe føden. Det kan jo være slimproppen som har gått også da, men da trenger jo likevel ikke fødselen starte før om noen dager har jeg lest! Det er uansett bare å ta en telefon og høre hva de sier, det er jo bedre enn å gå og bekymre seg. De er der for å svare på spørsmål også
Glad tobarnsmamma Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har termin 28.mai. Jm ville ikke starte modningsakupunktur før jeg var 38 uker på veg - så det var første gang igår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå