Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 En del forskjellig ja. Frankrike, UK, Spania, Østerrike, Italia, Bulgaria, Sverige, Egypt, Suriname, India, New Zealand og USA (men hun er opprinnelig fra India). I tillegg kommer alle mine norske venner som bor i utlandet da.
Gjest Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har franske, libanesiske, britiske og bosniske venner. Ellers så har jeg mange venner som enten har giftet seg med folk fra andre land eller er for lengre perioder i utlandet. Om det gjør meg internasjonal, vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Jeg hadde venner fra nesten hele verden vil jeg tro, jeg godtok alle venneforespørsler som dukket opp og kjente ikke over halvparten av de Men nå som jeg skal bli mamma og vil legge ut bilder av babyen min når han blir født så "rensket" jeg nylig vennelista mi Da ble den halvert på et blunk. Vil ikke at folk som ikke kjenner meg eller har noe med meg å gjøre skal vite for mye om livet til meg og sønnen min.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Fra Sør Afrika, USA, Frankrike, Italia, Sverige, Japan, Afganistan utenom Norge.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 HELE VERDEN:) frankrike,danmark, hellas, spania, england, irland, USA, russland, sverige, korea, kina osv
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #8 Skrevet 13. mai 2010 Norge selvfølgelig. Og familie i Canada og Frankrike. Og noen venner i sverige.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #9 Skrevet 13. mai 2010 Dere med venner fra mange land, er dette mennesker dere kjenner fra før eller bare tilfeldige "Facebookvenner"?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #10 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har bare venner jeg kjenner på ekte vis på lista mi. Halve livet mitt kanskje har vært tilbrakt i utlandet så da er det vel ikke så rart at kanskje halve lista mi er folk fra andre land enn Norge 13:24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå