Gå til innhold

FY FAEN, ferska typen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker m typen på msn, så ser jeg på hans msn profil, han har kommentert for noen dager siden på PUPPE BILDER, der han ble akkurat venn med en dame , da skrev han noe i denne duren at hun ahdde virkelig fine pupper..!

Så spør jeg hva i helvete dette er, så sier han at han ikke har gjort det, lyver til meg nå og fornekter det hele?

Hvordan hadde dere reagert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være fra tidligere også det, at du bare har misforstått tidspunktet.

Og uansett: Hva har han gjort galt egentlig? Trodde du virkelig at mannfolk fungerte slik at de sluttet å legge merke til pupper i det hele tatt så snart de var i et forhold? Ta deg sammen, og slutt og prøve å kastrere stakkar mannen din...

Skrevet

29, april 2010?? Tviler på det.. Jo fordi vi er ikke samme by, og gud vet hva han finner på.. Ble akkurat venn med henne også og hun kaller seg for "STRIPPER".. hun er altså en stripper.. Så sier han at han prater kUN med meg på msn

Skrevet

Hehe, stripper faktisk.. Det var jo også noe å skryte av...

Men nå har du lært: Avstandsforhold er et stooooort nei

Skrevet

Så det er nå jeg skal dumpe ham?*

Skrevet

Altså... Dere bor langt fra hverandre, han sier dere kun snakker på MSN og at det ikke er noe der, du har tydeligvis problemer med å stole på ham, og han har god kontakt med en _stripper_ .... Trenger jeg si mer?

Avstandsforhold fungerer aldri, ting blir fort for kompliserte da

Skrevet

Eh... hvor gamle er du og typen?

Skrevet

Jeg er 26, han er 36

Skrevet

Da burde du enten kutte ut med trollinga, eller så må dere begge to vokse opp i en fart!

Skrevet

Å si at avstandsforhold aldri funker, er for dumt. Samboeren min og jeg ble sammen da vi bodde 180 mil fra hverandre, og slik bodde vi det første året av vårt forhold. Har nå vært sammen i 6 år og har 2 barn sammen.

Skrevet

Da var han sikkert utro mot deg det første året, derfor det "funka så bra"!

Skrevet

Finn deg en voksen mann, ikke en drittunge på 36.

Skrevet

Jeg hadde pakket ALLE sakene hans og kastet han på HUE OG RÆVVA ut. Du fortjener SÅ mye bedre lille venn.

Koz

Skrevet

Voks opp, 15:33!

Det finnes massevis av folk som IKKE er utro!

Hadde også avstandsforhold i 2 år, og idag er vi gift, venter unge nr.2 og har vært sammen i nesten 6 år!

Det er faktisk ikke alle som hopper på den første de ser av motsatt kjønn!

Skrevet

Er kanskje ikke så mye å pakke og kaste ut med tanke at de har et avstandsforhold, og dermed ikke bor sammen ;)

Skrevet

Jeg har tatt det opp med ham, han ble helt ute av seg og forklarte at han lar dataen stå på i leiligheten og broren pleier å gå inn og skrive ting på hans data osv.. Jeg vet storyen suger..Og han sier han er rasende og vil ta det opp med broren sin, og er dritsur..

Jeg sa til ham at jeg ikke trodde på ham, og at vi kan snakkes om det når han kommer hjem fra utdrikningslaget som han er md nå i Spania over helgen..

Han gjør ikke noe annet enn å sende meldinger og skriver hvor mye han elsker meg og er fysisk dårlig av dette, kvalm urolig osv.

Vi hadde planer om å flytte sammen til høsten (august) og han flytter til Norge for min skyld( han er briter)

Så jeg føler jeg overreagerte litt,, dette var et bilde av en STYGG dame, feit og bilder der hun leger ut på sin msn profil av seg selv i bh osv.

Det er flere menn som har kommentert på dette..

Vi har ellers et fantastisk forhold, og jeg har dårlige erfaringer fra før og er litt sånn "på vakt"...

Skrevet

Han er britisk mener du vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...