Gå til innhold

Kjøpt stellekommode og bilstol:)yuhuu:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ENDELIG stellekommode og bilstol i går(akta graco logico s), det var ikke noe for tidlig da jeg er i min 34.uke.Begynte å bli litt stressa, så nå kan jeg puste LITT ut.Mangler fortsatt seng og madrass.

Så nå kan jeg så smått begynne å vaske babyklær å legge i skuffene på min nye lekre kommode:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy:) Moro å handle og gjøre klart til babyen:)

Jeg kjøpte stellebord før helga. Ett Stokke Care. Er så fornøyd:)

Neste handel blir bilstol.

Koslig med små klær:)

Skrevet

Jepp:)det er mitt 3.barn,men ettersom det er nesten 6 år siden siste kom rakk jeg å selge mye av utstyret.Vogna har jeg enda da, men den må vaskes å fikses litt når den ikke har vært i bruk på noen år:)

Så koselig å fikse at:)

Skrevet

Stellebord har vi droppet å kjøpe til alle tre - vi har heller kjøpt en pen kommode og lagt en stellematte på toppen (bruker dobbelsidig tape under så den ikke glir) - dermed får vi utnyttet plassen bedre, har mer oppbevaring og et møbel som fortsatt er relevant etter bleieperioden. Badingen har vi gjort i en Tummy Tub, som etterpå får bli vaskebøtte.

Skrevet

stellekommode er noe annet enn stellebord, den kan jo også brukes etter bleieperioden:)syns stellekommode er genialt:)hadde det med mine 2 andre også, men rakk dessverre å selge den...veldig kurant å ha balje i stellekommoden for meg som skal ta keisersnitt, og ikke kommer til å greie å bøye meg så mye etterpå:)Kjempefin arbeidsstilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...