daimon Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 nå har jeg hatt 5 modningsakupunkturer, og en stripping - 3 dager på overtid Hvor effektivt er stripping?
JKM09 Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Har flere på barselgruppen min som hadde god effekt av strippingen. Derfor håper jeg på fødsel i morgen. Skal da til JM for å strippes:)
fresh Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 det skal være ganske effektivt ja... Hun kan stippe ca 1cm åpning...altså, hvis du har 2 cm, kan hun strippe deg til 3, og det setter jo fart på saker og ting det
daimon Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2010 Det jm som strippet meg sa var at det var mykt, og at hun kom godt til - hun nevnte ikke noe om åpning, men kanskje mykt og at hun kom godt til betyr at det var klart?
sanfare25 Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Jeg ble strippet for 2 dager siden, kjenner mye stikking og tøying.. har 3-4 cm åpning og en knapp cm igjen på mormunn.. men etter di siste dagene tipper jeg at jeg nå er helt moden. Skal på ny stripping pluss akupunktur i morgen, håper det setter det hele i gang.. Jeg er vel på lik linje med mange her - ganske sliten og lei
morline03 Skrevet 14. mai 2010 #8 Skrevet 14. mai 2010 Jeg ble stippet 8 dager før termin og på termin. Ble satt igang 13 dager på overtid. Krysser fingrene for at det går bedre med dere!
mizza84 Skrevet 14. mai 2010 #9 Skrevet 14. mai 2010 Vet ikke hvor effektivt det er, men du kan jo prøve med sex etter du har blitt strippet. Jeg gjorde hvertfall samme dagen som jeg ble strippet og på natten var fødselen i gang, men kan jo hende jeg bare hadde flaks.. Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå