Hedda39 Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Håper vi tok riktige valget. Blir spennende tider dette,... selv om det nok blir mye venting. Er det noen som klarer å se et tidsperspektiv på dette???????? Håper vi lykkes om ikke så altfor lenge!! Ha en fin langhelg:) Klem
Hedda39 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2010 Takk kjære deg,.. jeg har sendt deg svar:)
MC81 Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Så bra at dere er på venteliste. Tror nok at det kan være smart av dere å ha valgt Posgrunn, der kommer dere nok inn til behandling mye fortere enn på Rikshospitalet. dessuten så kan det nok hende dere føler dere bedre ivaretatt på lokasykehuset deres! Veldig godt for dere å ha tatt denne avgjørlsen og ha kommet dit dere er i dag. Kjenner en viss lettelse hos deg! I forhold til tidsperspektiv så er jeg så sliten om dagen så jeg sliter veldig med å få opp noen konkret dato, bare at det er kortere ventetid på Porsgrunn. Håper dere slipper å vente så lenge!!!
Hedda39 Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2010 Takk for svar MC81:) Håper ikke ventetiden er for lang,..men litt tid må vi nok belage oss på å vente..... Det er ikke lokalsykehuset vårt da, men har hørt at de er kjempeflinke der. Blir litt reisevei, men det får bare gå!! Håper alt går bra med deg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå