Gå til innhold

Noen som kjener liv enda?


Humle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

på besøk fra Oktober2010 her. Er 17+1 idag, termin 22 okt. Har nettopp (i ca en ukes tid) begynt å kjenne små stryk som jeg i begynnelsen ikke trodde var noe annet enn luft. Men de siste dagene har det vært såpass tydelig at jeg er overbevist om at det er knøttet :) kommer vel snart bevegelser hos deg også! kos deg med å kjenne etter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner veldig godt liv, kjenner det rører på seg og snur seg til tider. Men, tror det er fordi det er to der inne og jeg nå er inne i uke 16. Med de første barna mine kjente jeg ikke før etter uke 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner liv noen ganger i uken, er 13 uker på vei:) Første gang var i uke 11. Første gang jeg gikk gravid kjente jeg ikke noe før i uke 19 :) Men da morkaken foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 15+1, og har kjent liv i noen dager :) eller, nå vet jeg hva de følelsene er ;) Var hos legen å fikk bekreftet at der jeg kjente noe, det var nøyaktig der den lille lå! men er ikke så ofte det skjer noe inni der som jeg kjenner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 13+2, men kjenner fortsatt ingenting. Er førstemann då, så eg regner med eg må vente en stund til før eg kjenner noe. Syns det er så rart, for då eg var på ultralyd var det helt sykt mye aktivitet inni der, men eg kjenner ingenting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen:)

Jeg er 15+3 og tror jeg har kjent så vidt noe bevege seg inni der,men siden jeg er førstegangsfødene så er det ikke så lett å vite hva man skal kjenne etter.Men både lege og jordmor sier at det er helt normalt hvis man ikke kjenner liv før man er rundt 18-19 uker på vei med førstemann.

Så vi som ikke har kjent så mye liv enda,vi får nok kjenne det snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! I går kjente jeg liv for første gang dette svangerskapet. Det var ingen tvil om at det var babyen, og ikke luft. Jeg er i dag 15 fullgåtte uker og har to barn fra før, så det er visst ikke så uvanlig å kjenne liv litt tidligere når man har "gjort det" før:-) Dere må bare glede dere, det er verdens mest koselige opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp:)

 

i morges kjnte vi liv på utsiden!:)) er i uke 16 nå...har kjent liv i to uker men nå de tre siste dagene er det blitt veldig veldig tydelig:) har ett barn fra før men han er 12 år snart så om det har noe å si for at jeg kjnner bevegelse tidlig nå vet jeg ikke...for jeg kan ikke huske fra sist hvordan de kjentes ut egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kjente den lille i går, da var jeg akkurat 16 uker på vei. To ganger på rad kom det noe som kjentes ut som om magen strammet litt på et lite punkt, varte veldig kort og etter en like kort stund skjedde det igjen. Er førstegangsfødende, så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men dette liknet ikke på noe som jeg har kjent før. Ikke luft, ikke strekk i muskler... Merkelig, og deilig :) Jeg håper det var den lille som sa ifra at h*n fortsatt er der inne og i god form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...