magiskmamma Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Jeg er garvid i uke 23 med mitt tredje barn og har i den siste tiden blitt mer og mer plaget med plutselige smerter på høyre side av ryggen. Lurer egentlig på hva dette kan være...kan det være en nerve i klem, isjias eller bekkenlåsning? Kjenner en svak murring i ryggen innimellom disse "anfallene" i ryggen. Smerten kommer helst hvis jeg har stått eller sittet i samme stillingen en stund og skal begynne å bevege meg igjen. Det kan sies at jeg sitter hele dagen i og med at jeg jobber på kontor. Jobber fulltid. Egentlig er ikke kroppen min vant til å sitte så mye som jeg gjør. I mine forrige to svangerskap hadde jeg ikke kontorjobb og var derfor mye mer i bevegelse og hadde heller ingen plager med rygg eller bekken. Har heller aldri før vært plaget med ryggvondt og tror at jeg i utgangspunktet har en sterk rygg. Noen som har oppleved noen lignende smerter? Har begynt å tenke på en eventuel gradert sykemelding pga dette, men vet liksom ikke hvor plaget en bøtr være før legen ber en om å ta det roligere med tanke på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå