LeMaRa Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Sitter og puster meg gjennom maserier... Tredje runde på underkant av tre uker... Var på sjekk i går og da var livmoren moden, hode festet og har 2 cm åpning... Kan det ikke snart sette i gang noe da??? Ikke bare lure meg med sånne maserier, eller modningsrier eller hva man kaller det??! Nå burde det være modent nok synes jeg!!! Er det rart man blir utålmodig?!?! 4 dager til termin og jeg er lei!!! Please please please ikke la det gå langt over termin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Noen flere som føler for å klage litt???
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 har det sånn jeg å.. å jeg er "bare" 36 uker.. men har vært innlagt 3ganger på en uke med rier som stopper av seg selv etter 12-24 timer.. skjededelen er utflatet å har 2cm åpning å hode er stortsett festet..! selv om de ikke tror jeg blir å gå 4uker til,så vet man jo aldri,å kjenner ikke at jeg blir å ha særlig med overskudd igjen til fødselen vist det skal fortsette på dette viset.. heldigvis bare en uke igjen til han ikke blir betegnet som prematur vist han kommer masse masse lykke til:)
2010 Mammaen Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Har fire dager jeg også, men aner ikke om jeg er moden, har åpning eller noe. Antar jeg ikke har det. JM har sagt at jeg kommer til å gå minst en uke over, og selv har jeg på følelselsen at fødselen ikke vil komme av seg selv.. Ufattelig deprimerende tanke fordi det har vært mitt eneste mareritt i svangerskapet å bli satt i gang. Dagene er laaaaaaaaaaaaange, og jeg har ikke humør til å treffe folk heller, så da blir det enda lengre dager. Tenk; 4 dager til termin - noe som lett kan bli 3 uker. Da er vi ut i juni. Jeg holder ikke ut tanken.
Berit*fødeklar* Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Jeg føler og har det AKKURAT likedan! 2 dager til termin her da...tårene kommer lett nå, merker jeg. Skal jo liksom fungere etterpå og...og nå har jeg ikke hatt sammenhengende søvn på flere netter. Vet det blir lite søvn etterpå og..har 2 unger fra før...men når du da sover så sover du iallefall! Det gjør jeg ikke nå pga av konstante bekkensmerter...! Jeg er normalt ikke typen som klager..men nå er det nok!!! Jeg orker ikke mere...fødselen kan bli så smertefull den bare vil..ALT er bedre enn dette!! Arrrgghhh...
LeMaRa Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2010 Ja det er de søvnløse nettene, og dagene for den saks skyld, som er med på å gjøre det ekstra uutholdbart!!! Skjønner ikke hvordan jeg skal orke en potensiell lang fødsel eller våkenetter deretter hvis det skal fortsette sånn i kanskje 14 dager til!!! Ikke logisk i det hele tatt at man skal bli så tappet for energi og overskudd sånn like før fødselen... Dessuten er det ikke moro å måtte "låne" bort eldstemann her fordi jeg ikke har overskudd og tålmodighet igjen til han. Det er så frustrerende!!! JA, heller en lang og smertefull fødsel enn å gå sånn her i mange dager til!!! Man pines!!! Forresten ferdig med maseriene for i dag, etter 7 timer med pusteøvelser... Så var det stille igjen... Bare å vente på neste... Om noen dager kanskje... Jippi... Når skal det starte på ordentlig liksom??? Var skikkelig positiv og tålmodig frem til forrige helg... Men nå er det tomt gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå