Gå til innhold

MANNFOLKFAEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi blir 7 år i dag,det er fars dag og jeg får henne ikke litt engang.

Ifjor var det min dag og jeg spurte som en selvfølge om han ville ha henne ett par timer,som han ble glad for.

Vi er inne i rettssystemet pga hans manglende samarbeidsevne bla,han er livredd for at det skal bli rettsak,men likevel oppfører han seg sånn her.

Han tar ikke engang tlf så jeg kan gratulere hun med dagen.

Har ikke ord for en sånn drittmann...

Sees i retten..

Måtte få ut litt aggresjon...noen andre som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke forvente at du skal ha henne i noen timer når det er hans dag. Men å få prate med barnet i telefonen ser jeg som en selvfølge. Håper du får prate med henne,

Skrevet

Stakkars fyr. Skjønner godt han er livredd for rettssak.

Send han en melding om at du har lyst til å gratulere jenta di med dagen på telefon, og at det vil slå tilbake på han at han er så lite samarbeidsvillig.

Dust! Lykke til. :-)

Skrevet

Skikkelig rart det blir krig i verden!

Skrevet

Om det hans dag, så er det faktisk hans dag.

Det kan vel hende at han har planlagt dagen i lang tid for jenta DERES, og at programmet er for fullt til at dagen kan brytes opp med noen timer hos deg?

La jenta kose seg hos pappa, uten å måtte ha dårlig samvittighet for å ikke kunne være hos deg. Det er tross alt hennes dag.

MEN, nå det er sagt så burde du selvsagt få snakke med henne på telefonen.

Gratulerer til jenta di!

Skrevet

Jeg har sagt til han at jeg ikke forventer timer,bare å hilse på henne og gi henne en klem... Jeg respekterer selvfølgelig at de har planer for dagen og kanskje ikke har mulighet,men her går det på hans prinsipp,og jeg hadde ikke fått sett henne hvis de bare skulle vært hjemme heller

Skrevet

Nå sier jeg ikke at alle må gjøre det slik, men svogere min er skilt fra barnas mor, på bursdager er det en selfølge at hele familien på begge sider besøker den som har ungene. Når man ikke bor sammen med barnefar/mor må man kunne legge bort konflikter og problemer noen timer slik at man kan delta på felles feiring.

Skrevet

skulle helt klart vært sånn men her i gården er det langt ifra det.

Jeg får ikke komme over dørstokken hjemme hos han engang når jeg skal levere,så da kan du jo tenke deg samarbeidsvilja han har..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...