Mammaen til Isak Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Jadda- jeg er bursdagbarn i dag! Hipp hipp hurra! Veit det er et par andre her inne som og fyller i dag, så GRATULERER til dere! Og til to av mine venninner som også har bursdag i dag *spisergodisførfrokostidagja* )
Monajenten Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Hurra hurra for deg, så deilig å ha bursdag på en fridag:-D Ha en strålende dag:-)
Mammaen til Isak Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2010 Ja, og alle flagger jo for meg hehehe Tusen takk:)
Monajenten Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Hahaha ja det sa alltid min mormor også, hun hadde bursdag på samme dag som Kongen. "De flagger for meg og Kongen" :-p Fikk den hveeeert år;-)
Mammaen til Isak Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2010 Det er ikke så ofte det har vært flaggdag på min bursdag, men litt moro er det jo
Monajenten Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Herregud, jeg er tydeligvis trøtt etter tidlig legevaktbesøk ja, tenkte ikke på at du liksom ikke alltid har bursdag på Kristi Himmelfartsdag hehehe;-) Jaja, søvn er en fin ting!
Mammaen til Isak Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2010 Kunne jo vært gøy det, bursdag alt fra tidlig mai til seint i mai, alt ettersom variasjon ) hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. mai 2010 #9 Skrevet 13. mai 2010 GRATULERER MED DAGEN!!! Håper du får en aldeles strålende utmerket flott superduper dag!!!
Mammaen til Isak Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 13. mai 2010 Hehe, tuuusen takk Palma ) Dagen blir forholdsvis rolig, har ikke invitert til noe stort lag da de fleste i min familie er bortreist denne helga ) Men jeg skal spise kake,jordbær,is og snop og drikke rrrødvin )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå