Gå til innhold

noen som plages med hodepine???

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg vært plaget med hodepine denne uka og det hjelper ikke stort med paracet! noen som vet hvor mye paracet man burde ta i løpet av en dag? hvordan er det med ibux??

ellers er jeg veldig trett på hveldene enda, kvalm og har ingen matlyst! er i 15 uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også plaget med mye hodepine...Det er visst ikke unormalt. Pga hormonene...Men du kan trygt ta paracet. Men IKKE Ibux. Og drikk masse vann og få nok hvile og frisk luft.

Skrevet

jeg hadde noen uker med mye hodepine, men jeg har funnet ut at jeg må bare sove mer. Hadde 3 dager hjemme fra jobben og fikk sovet masse og fant ut at jeg måtte legge meg tidligere på kvelden. nå har jeg ikke hatt hodepine på ett par uker :D

Skrevet

Dere kan ha for lite jern i kroppen, det kan føre til hodepine..

Så dere kan gå til legen å ta blodprøve, så ser de dt..

Jeg tar jerntabeletter...

Skrevet

Hei hei

Er også i uke 15 har har det akkurat som deg. Til tider en del hodepine, og ingen matlyst. Har funnet ut at man kan ta noen tabletter som heter Fenazon koffein, disse er reseptfrie på apoteket. Prøv disse hvis paracet ikke hjelper. Er samme type som paracet, men de kan inneholde litt andre ting som gjør at de virker bedre for deg enn paracet gjør. Ibux skal man jo ikke ta, og det er egentlig det eneste som funker på meg...så jeg sliter litt der.

Hvor i landet holder du til.....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...