06.06.10 Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Jeg går i uke 38 og jeg har hatt veldig mageknip de siste to nettene. Det er så sterkt at jeg våkner av det. Kjennes nesten ut som veldig sterke luftsmerter, men kommer ikke noe luft. Noen andre som har det slik?Hva kommer det av?
06.06.10 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. mai 2010 Glemte å si at det er akkurat som om noe strammer rundt magen men ikke slipper taket det er konstant og kommer ikke som tak. Blir veldig kvalm av det og orker ikke å gjøre stort. Noen som kan svare meg hva det er.....
LittLykkelig Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 høres ut som akutte luftsmerter.. Jeg har hatt dette to ganger og det gjorde helt forjævli ondt. Kom ingenting ut hos meg heller, det var vel nettopp det som var problemet.. For meg hjalp det å drikke biola og massere magen lenge. Da løsnet det seg opp etterhvert. Ellers kan det hende at babyen sprenger seg plass nedover, da opplevde jeg også konstante smerter i en dag eller to før det gikk over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå