LL♥10♥13♥ Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har alltid tenkt at jeg ikke vil vite kjønnet til mitt første barn på forhånd. Ønsker at det skal være en overraskelse:) Virker som alle her inne vil vite kjønnet. Ønsker noen tilbakemeldinger på hva dere har erfart!!! Må jo innrømme at jeg er litt nysgjerrig jeg også da! Er 13+4 og skal til ordinær UL om ikke lenge:)
Tezz78 Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 For min del har nysgjerrigheten vært for stor :) Først og andre gang hadde jeg en sterk følelse av hva det ble, og måtte bare finne ut om jeg hadde rett...Det hadde jeg Denne gang hadde jeg ingen anelse i det hele tatt, så da tok iallefall nysgjerrigheten overhånd :) Rent praktisk kan man jo handle litt da, men det kan man jo fint gjøre selv om ikke man vet kjønn... Og misunner de som klarer å vente Måtte jo vært litt gøy å bli overrasket Og tenk om de tar feil på ul....? Så gjør man storinnkjøp- også står du der med masse nyvasket tøy i "feil" farge....?
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 vite eg er altfor nyskjerrig til å ikke vite kjønnet forstår de som vil det skal være en oveaskelse, er jo en overaskelse uansett når du finner det ut. å uansett om du vet eller ikke så er jo det største å få se barnet sitt uavhengig av kjønn
vbu Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Vi bestemte oss for å ikke vite og angrer ikke på det. Jeg var litt i tvil først siden alle får vite det men det har vært veldig morsomt å holde på å gjette. Og det er deilig å slippe tanken at de kanskje tok feil på UL .
*Nøtta* Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Jeg-må-vite! ;-D Jeg er så nysgjerrig- har en sånn sterk guttefølelse og lengter som en gal til neste onsdag for å se om det stemmer. Håper h*n vil vise seg frem. Personlig så inbiller jeg meg at jeg vil få et annet slags forhold til barnet om ejg vet hvilket kjønn det er...og er superimponert over alle de som klarer å vente til fødselen med å vite.
Seriøst Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Vi visste det med de to første, nå vet vi ikke Så får vi se hva som er "best". Den første gangen hadde jeg bestemt meg på forhand om at jeg ville vite, var bare så nysgjerrig. Den andre gangen må jeg innrømme at jeg håpte det skulle være en jente, og ville vite kjønnet på UL tilfelle jeg skulle kjenne et lite snev av skuffelse... Denne gangen har det absolutt ingen betydning hva det er, jeg bare gleder meg. Men merker jo selv at jeg "vet" det er en gutt til Så det blir spennende å se om jeg har rett
Checkit Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 ikke vite:) Det betyr ingenting for oss, bare gullet er friskt....så behold den overraskelsen til fødselen du:) Ikke er det så enkelt å handle seg "i hjel" heller, for det er minimalt med kjønnsnøytrale klær;)
*Krokosnillen* Skrevet 13. mai 2010 #8 Skrevet 13. mai 2010 Vi vil ikke vite! Ønsker å ha den overraskelsen ved fødselen. Dette er mitt 4 svangerskap. Jeg har ikke vist kjønnet i svangerskap nr. 1, 3 (og i dette). I svangerskap nr 2 valgte vi å få vite det, siden jeg da bar på tvillinger. Gleder meg til etter fødselen, for da vet jeg om vi har fått en gutt, eller en jente.
Miss Snow Skrevet 13. mai 2010 #9 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har alltid tenkt at jeg ikke vil vite, men nå har jeg endra mening. Rett og slett fordi jeg er fryktelig nysgjerrig. Pluss at jeg har tenkt til å strikke litt klær og sånt, og da er det litt ålreit at ikke alt må være beige eller brunt for å være på den sikre siden..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. mai 2010 #10 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har villet vite kjønnet begge gangene, mest fordi jeg er så suuuper nysgjerrig og fordi jeg synes at man får et mye tettere forhold til den lille i magen når man vet kjønnet, og dermed kan si han/ hun istedet for den, og begynne m planlegging og innkjøp i større grad. Dessuten synes jeg fødselen er MER enn nok spenning i seg selv (trenger ikke noen ekstra spenning ang kjønn i tillegg gitt!), og bare det å møte babyen for første gang og se hvem hun er, er jo kjempespennende!! Så nei, jeg har absolutt ikke noe behov for å vente;)
LL♥10♥13♥ Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 13. mai 2010 Tusen takk for mange flotte innlegg!!!! Og lykke til alle sammen:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 13. mai 2010 #12 Skrevet 13. mai 2010 Vi visste ikke med førstemann og vet ikke nå heller:) Synes det er litt gøy å teste magefølelsen jeg da. Men denne gangen har jeg ikke så sterk magefølelse som sist og har egentlig litt lyst å vite også..... skal-skal ikke...... Var på 9 UL i første sv.skap uten å vite kjønnet og har til nå vært 7 ganger..... Skal igjen 31. mai så spørs om jeg klarer å holde meg da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå