Gå til innhold

Hvordan feirer dere 17 mai med barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pleier å gå tog,kl 1300. Så etterpå er det kaker,is og brus. Etter å vært der en stund å sett på livet.Reiser vi hjem.Vi pleier alltid å ha gode nære venner på middag.Ifjor laga jeg bufee. ovnstekt ørett, med tilbehør,.så reker,og kabaret--- Like koslig vært år.. Så er det desssert etterpå..Har dere noen tradisjoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier vanligvis å dra til byen for å se på barnetoget, men i år har jeg sånn bekkenløsning at jeg har ikke sjans. Så i år drar vi rett til foreldrene mine (pleier å dra dit etter toget uansett), så ser vi på det lokale barnetoget fra verandaen der. Etterpå skal vi bort på den lokale barneskolen for å kjøpe pølser og is og skravle med kjentfolk. Deretter bærer det hjem igjen til foreldrene mine for koldtbord, kaker og kaffe. Gleder meg!

Skrevet

Vi kjører størstemann til skolen på mårran,så drar resten av oss til byen og ser på barnetoget.Når størstemann er ferdig og gå i toget og vi har sett ferdig drar vi på jobben til mannen hvor vi spiser pølser,kaker,brus og is.

Så er det borgertoget hvor 2 av ungene skal gå med klubben sin,så er det familiefest på skolen etter det hvor vi griller,leker og koser oss :)

Så drar vi hjem slitene alle 5 og koser oss.

Vi treffer hele familien i byen,ser på togene sammen og alle spiser på jobben til mannen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...