Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Vi pleier å gå tog,kl 1300. Så etterpå er det kaker,is og brus. Etter å vært der en stund å sett på livet.Reiser vi hjem.Vi pleier alltid å ha gode nære venner på middag.Ifjor laga jeg bufee. ovnstekt ørett, med tilbehør,.så reker,og kabaret--- Like koslig vært år.. Så er det desssert etterpå..Har dere noen tradisjoner?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Vi pleier vanligvis å dra til byen for å se på barnetoget, men i år har jeg sånn bekkenløsning at jeg har ikke sjans. Så i år drar vi rett til foreldrene mine (pleier å dra dit etter toget uansett), så ser vi på det lokale barnetoget fra verandaen der. Etterpå skal vi bort på den lokale barneskolen for å kjøpe pølser og is og skravle med kjentfolk. Deretter bærer det hjem igjen til foreldrene mine for koldtbord, kaker og kaffe. Gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Vi kjører størstemann til skolen på mårran,så drar resten av oss til byen og ser på barnetoget.Når størstemann er ferdig og gå i toget og vi har sett ferdig drar vi på jobben til mannen hvor vi spiser pølser,kaker,brus og is. Så er det borgertoget hvor 2 av ungene skal gå med klubben sin,så er det familiefest på skolen etter det hvor vi griller,leker og koser oss Så drar vi hjem slitene alle 5 og koser oss. Vi treffer hele familien i byen,ser på togene sammen og alle spiser på jobben til mannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå