Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin 10 mai - så nå begynner jeg virkelig å trippe etter å komme i veien :o) og det merkes på folk rundt meg, de er utålmodige, sms og tlf hele tiden -----sliiiiiiiitsomt! - Ja, jeg har bedt dem holde opp med å mase, men de klarer ikke dy seg

Flere som er på overtid, og hvor mange dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkars deg. Håper jeg slipper det!!

Jeg har 12 dager til termin, og svigermor sender melding hveeeer dag. Hun er så nysjerrig. Uansett om jeg har sagt at vi ikke sier noe før ungen er ute, må hun sende melding for å høre hvordan det går-slik at hun sikkert får en anelse hvis vi ikke svarer..*grrr*

Skrevet

Ja, her det overtid.. hadde termin 8 mai.. Forstår godt hvordan du har d! Virker nesten som folk forventer at d må skje noe nå, desverre er d ikke opp til meg..hehe. Det verste er at jeg ikke har på følelsen at det kommer til å skje noe i d heletatt. Har lange døgn med maserier, kraftige kynnere og menssmerter, men det vil sette skikkelig igang:( Prøver å tenke postivt da, er uansett ikke så lenge igjen, men hadde vert greit om d hele starta av seg selv :-)

Hvordan er det med formen din daimon? Og hvordan får du dagene til å gå?

Skrevet

4 dager til termin, men hadde forventninger til å føde en uke eller mer før, siden jeg fødte 11 dager før sist, så føles som jeg er en uke på overtid allerede. Og her tikker det inn mld og tlf.samtaler fra familie og venner som venter minst like mye som vi gjør, og ja det er en smule slitsomt og frustrerende. Spesielt når de blir så skuffet og oppgitt når det ikke er noen forandring... :P

Håper du slipper å gå så mye mer over!!!!! Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...