Gå til innhold

zazzy! kan du se?


*babydrøm87*

Anbefalte innlegg

vi driver med bigele og wildyam denne perioden og håper inderlig på en klaff.

har skrevet til deg før og er veldig takknemlig for ditt svar men det var veldig uklart så jeg lurer veldig idag hva som evt skjer fremover!

 

noen sier at det skjer noe mellom mai og juli derfor lurer jeg på om du kan se klarer på dette!?

 

jeg er født 090287 og han er født 110574

 

vi ønsker oss veldig en gutt da samboer har to jenter fra før av, men anyway skulle vi bare bli gravide er vi fornøyde!

 

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, husker ikke hva jeg har sagt før da, men får det ikke opp så veldig klart nå heller. Får usikkert på graviditet men får opp noe på februar som jeg tror kan være fødsel. Får opp at du har en del negative tanker eller bekymringer rundt dette? Litt lei av å vente kanskje? Prøv å fortsatt holde et positivt fokus. Tror nok ikke dere må vente så mye lenger. Får opp feiring og tilfredshet, lykke rundt dere både nå i mai og juli, men jeg heller mer mot juli på graviditet. Det kom ikke opp typisk gravidkort..men likevel, noe veldig positivt ser ut til å komme i juli, så jeg tror dette kan være graviditet. Når det gjelder kjønn tror jeg du får ønsket ditt oppfylt, føler veldig på gutt her, men dette kan jeg se på igjen når du har blitt gravid :) Men her og nå er det gutt som kommer opp :) Håper du ble litt klokere, selv om det ble litt usikkert dette også. Men jeg vil gå for at juli og februar er måneder som utpeker seg, og gutt på kjønn!

 

Ønsker dere all mulig lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen! tusen hjertlig takk for ditt svar!

 

ja som du sier så er det vært endel negative tanker rundt dette, har tross alt gått over ett år siden jeg fikk påvisst regelmessig eggløsning og vi har prøvd faktisk siden januar 08 men har ikke hatt systemet i sjakk for å si det sånn!

 

jeg ser den at om jeg blir gravid i denne perioden blir det ett februar barn. men om jeg blir gravid i juli blir jo barnet for tidlig født? hvis februar er fødsel tid!

 

kjempe spennende dette med kjønn å , men lover deg å gibeskjed så fort testen er positiv så kan du se litt mer på kjønn!

 

jeg ble litt mer klokere og har veldig følelse selv på at det er noe som er på vei til å skje når det gjelder det å bli gravid!

 

igjen tuuuuusen millioner takk for tiden du tok!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...