Gjest splætt Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Høh - blir aldri klok på dette jeg. Selv har jeg unngått febernedsettende i det lengste. Om feberen har vært over førti når vi selv skal legge oss, eller ungen har hatt mye ubehag, har jeg gitt, uavhengig av alder. Dette er tydeligvis "riktig" ifølge ekspertene som dette nettstedet bruker. Venner som jobber som helsepersonell er derimot mye rausere med paracet, fordi de er redde for feberkramper. På barneavdelingen på sykehuset kommer de ilende med stikkpiller om jeg antyder at tempen nærmer seg 38, selv om ungen virker helt fin.
Willy Wonka Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 GAnske lav. Fått beskjed av sykehuset at mitt barn har lavere grense for febernedsettende siden han lett får feberkramper. Har opplevd to ganger å bli hentet av amulanse pga feberkramper, derfor setter vi febernedsettende raskt her i huset.
mer enn bare mor Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2010 hm, nei, blir ikke klok på dette jeg heller.. føler det er forskjellige anbefalinger ut i fra hvem man snakker med av feks lege, helsestasjonen osv. nå sover han jo (la seg ca 19), men våkner litt innimellom, men gråter ikke. Ynker seg litt... hadde 39,1 når jeg la han, men har ikke målt han etter det.. Men om jeg kjenner på han så har jeg inntrykk av at den har variert litt i begge retninger.. Har ikke gitt febernedsettende før (har hatt høyere feber før også), og er vant til hjemmefra at man "drøyer" det..
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 er han syk? Gi om han har feber og formen er dårlig. Du vet best hvordan han er til vanlig!
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Uff stakkars lille. Samme som deg, gir ikke det om man ikke trenger det. Det som er viktig er rikelig med veske. God bedring
mer enn bare mor Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2010 var nettopp nede og så til han, og han våkner jo når jeg går inn, men bare smiler til meg og koser med bamsen, så virker ikke som om han har det vondt nå.. Gråter ikke når jeg går ut heller så.... men er jo varm da... kjedelig med sykdom,... men men - er vel med på å styrke immunforsvaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå