Juli-prinsesse 2010 <3 Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Er 30+3 og i går kveld fikk jeg mensenlignende ubehag i magen. Ikke smerter, bare litt uvel. Det samme i dag. Er dette normalt? Er det noen som kjenner seg igjen?
mammaløve Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Skrev akkurat et innlegg om noe av det samme, før jeg hadde sett ditt. Har hatt samme opplevelse noen ganger den siste uken. En slags følelse av at "nå kommer mensen", som varer i rundt en halvtime før den slipper taket. Rart å kjenne den følelsen når det er et halvt år siden sist.....er to og en halv uke før deg, og har ikke kjent noe liknende tidligere. Ikke direkte ubehagelig, men blir litt ekstra var på alt som har med magen å gjøre..
Juli-prinsesse 2010 <3 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2010 Takk for svar mammaløve. Godt å høre at jeg ikke er den eneste, misforstå meg rett :-) Vært på ul i dag så vet at alt er bra med den lille. Tenkte mer på at det kunne være et varsel på tidlig fødsel eller no`, håper ikke det.
mammaløve Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Ja, fikk de samme tankene. Har ikke født før, så vet liksom ikke helt hva jeg skal "kjenne etter". Men satser på at det er helt normalt. Merker at livmoren vokser veldig for tiden, både i forhold til at magen vokser og at det gjør vondt i ligamentene. Tenker det har en sammenheng. Blitt syk også i tillegg, og spinger på do hele tiden. Ble ekstra engstelig pga det siden løs mage kan være et tegn på at noe er i ferd med å skje. Men det er nok bare en god gammeldags magesjau
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå