Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Er dette noe man burde unngå, eller hvordan funker det? Tenker da på smitte osv.. Jeg brygger på ett eller annet hvertfall, feber, øreverk og halsverk. Ammer en nesten nyfødt baby, og vil ikke at han skal bli syk.
Gjest Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Ammingen er bra for etter hvert som kroppen din kommer i gang med å lage antistoffer vil barnet få disse i seg og det vil hjelpe barnet med å holde seg friskt. Det viktigste du kan gjøre for å ikke smitte barnet er å være nøye med håndvask og lignende.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Jeg ammet når jeg var forkjøla, hostet vel en tre ukerstid "over" babyen, sov sammen og. Babyen ble ikke syk.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Signerer kakledama. Det beste du kan gjøre for å unngå at barnet ditt skal bli sykt, er faktisk å amme. http://www.ammehjelpen.no/artikkel/136/Sykdom-hos-mor
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Takk.. Da vet jeg hvertfall at jeg kan amme.. Hadde ikke så lyst å gi mme uten at det er 100% nødvendig. hi
2 små og en undulat Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Signerer også kakledama! Jeg ammet førstemann mens jeg lå og kastet opp samtidig. Jeg var sikker på at jeg kom til å smitte han, men han ble ikke det minste syk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå