morromor Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Fikk mensen 4 mnd etter jeg hadde født, helt normal mens, men det var den eneste... Nå lurer jeg bare på; er dette normalt? flere som har hatt mensen som ikke kommer igjen? fullammet til 6 mnd, ammer fortsatt, ca 2 1/2 mnd siden jeg hadde mensen.. er ikke gravid... desverre, hehe...
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Hvis du bruker minipillen conludag så er det visst VELDIG vanlig at mensen uteblir, men om du ikke går på prevensjon så vet jeg ikke... kanskje kroppen er litt sliten av all ammingen, at det er derfor du har mistet mensen? Hvis man sliter kroppen veldig hardt fysisk så er det jo ganske vanlig å miste mensen...
morromor Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2010 takk for svar! hmm, bruker ingen prevansjon. det kan jo komme en liten spire til (-; lite sansynelig her i gården da desverre Men høres fornuftig ut det med at kroppen blir sliten, lille har spist meg helt opp, veier 49 kilo nå, esj, ganske kvalmt og være for tynn.. men nå har jenta mi begynt å spise mat da, så da blir det jo mindre amming..
Monajenten Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Du kan få litt av meg - jeg har nå hatt mensen i fire av fem uker! HURRA! (Ok jeg ser at det så ekstremt ekkelt ut når jeg leser det jeg har skrevet:-p)
morromor Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2010 hehe... huff, nei stakkar deg, høres ikke noe kult ut det heller. 5 uker faktisk! da hadde jeg dødd av blodmangel sansyneligvis..
Monajenten Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Ja jeg går rundt og er rimelig blek om dagen. Var hos legen i dag og tok blodprøve. Holdt på å gå i bakken etter to små glass, hehe;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå