Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Blir gal av henne. Orker ikke å gå inn på alt hun driver med men hun er en maninpulerende bitch og prøver å kontrollere både meg og mannen min. Orker ikke mer, men kan jo ikke kutte henne ut heller men merker jeg ikke har lyst til å dra på besøk eller noe sånt lenger, hva gjør man ikke for barna...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Du må nok skrive litt mer om du ønsker forslag på tiltak:) Ingen er tankelesere. Og det du nettopp skrev en det tusenvis av andre som sliter med. Så fortell hva DITT problem er og hva hun gjør.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Hvorfor kan dere ikke kutte henne ut? Du sier jo at hun prøver å manipulere dere begge, og at du ikke orker mer.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Hadde vært interessant å høre svigermors versjon...ikke sikkert du er noen drømme-svigerdatter heller. Men for egosentrisk til å innse at du har dine feil også. Tenkt tanken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå