Gå til innhold

Derfor jeg har så mye kynnere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen idag, hadde utslag på urinprøven eggehvitestoffer, het det vel...de skal sende den inn til dyrking men de trodde det kunne være pga blærebetennelse. Jeg har ikke merket noe til dette, annet enn at jeg tisser veldig ofte - men det trodde jeg var pga babyen som presser på blæren.

Ble uansett satt på penicilin-kur, da så mye kynnere (til tider nesten konstante) kan gå over til rier og sette igang fødselen...

Har trodd kynnerene kom pga stress jeg, er helt gåen i magen til tider, men de henger altså sammen med denne blærebetennelsen...satser på at penicilinen fikser raskt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten så jeg kunne ønske at jeg hadde en betennelse som kunne fikses av antibiotika... Mine kynnere er "stress" relaterte... Burde vel kalle de aktivitets relaterte. De kommer om jeg snur meg, reiser meg opp, om baby sparker, om jeg dytter på magen, når jeg går etc. Kommer også når jeg ligger stille, men ikke så ofte. I går gikk jeg i 1/2 time og jeg tror jeg hadde en konstant kynner hele tiden... skikkelig ubehagelig...

Skrevet

Hei

Det er helt riktig at UVI kan gi kynnere. Jeg ble sjekket ut for UVI, fordi jeg hadde mye kynnere, men her i gården var det bare pga stress. Får håpe du blir kvitt kynnerne når UVI blir borte.

Lykke til

Skrevet

Jeg var også så plaget med kynnere, var hos legen i en annen forbindelse, heldigvis hadde jeg med meg en urinprøve siden jeg er så vant med å ha den med til de vanlige kontrollene (skulle egentlig bare innom og få meg ei sykemelding), fikk påvist UVI. Etter pencilienkuren er jeg nede på normalen igjen når det gjelder kynnere, heldigvis! Kunne ikke bøye meg uten at det kom en kynner..Ikke bra...

Lykke til, får håpe kuren hjelper! :)

Skrevet

Takk!

Ser faktisk ut til å virke allerede - helt herlig! Fortsatt kynnere, men myyyye mindre av dem! Og nå kom jeg på at jeg har glemt å ta ene tablettene - hektisk dag!

Ære være penicilinen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...