Gå til innhold

Hodet festet seg, uke 39 + 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk idag vite hos JM at hodet til lillingen er kjemegodt nede i bekkenet mitt og festet seg, han ligger akkurat slik han skal nå :-) Kan det likevel ta 2-3 uker til fødselen starter...? Noen som veit? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok desverre det ja :-( Ikke alle som fester seg i det hele tatt før fødsel heller. Men på den annen side kan fødselen starte inatt også :-)

Skrevet

Ja det kan vel ta en stund fordet om hodet er festet... Hodet er helt festet her også, ligger langt nede i bekkenet. Men det var ikke noe som sa at jeg ville fø før tiden fordet om.... Jeg er 35 uker i dag.

Men 39+1! Da kan du jo fø når som helst nå! Kjempespennende =)

Skrevet

Jeg er 36 uker i dag, og fikk beskjed allerede på kontroll da jeg var 31+2 at hodet hadde festet seg. Magen hadde da sunket noen dager tidligere, og lillegutten lå godt nede i bekkenet klar til avgang. Så det trenger absolutt ikke være noe tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet.

Skrevet

Her er jeg 2. gangs og fødte 9 dager før tiden sist.. Hodet har festet seg ganske nylig, 2-4 uker siden regner vi med, men ligger veeeeldig godt/langt nedi. Så regnet med å føde før, og kan jo det fortsatt, men nå er det bare 6 dager til termin så spørs om det ikke blir terminbarn her denne gangen.. Begynner å bli innstilt på det, har ikke noe fysisk som tilsier at det skjer før.. bare psykisk jeg hadde ventet det..! Så det trenger tydeligvis ikke å bety noe..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...