Gå til innhold

Fødeavdelingen på tvnorge nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert stygt av meg å le av damer i fødsel, men jeg klarer ikke å la være :D Herregud...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knis* måtte le litt jeg og - synes veldig synd i jenta og vet det ikke er godt! Godt hun fikk smertestillende, var nok ikke helt forberedt:)

Ikke at jeg ikke kommer til å lage lyd selv!!

Skrevet

Jeg vet at jeg ikke laget sånne lyder - selv om jeg heller ikke var sååå forberedt.. hehe..

Er ikke overbegeistret for mammaen heller - når hun disser ned på og hysjer på datteren, øker hun bare selvmedlidenheten...

Skrevet

oooh! haste ks!

det holdt på å skje med meg også!

Skrevet

er så glad jeg er ferdig med fødsler...får virkelig vondt av de...

Skrevet

det virket som mammen hennes godtet seg over at dattera var så sårbar..

Syns hun var ekkel og ond.. "du driter deg ut", "jeg trodde du var tøff jeg", "det kommer til å bli verre" osv.. jo takk, god støtte...

Men hun var jo veldig hysterisk da.. jeg lå hjemme og lagde ikke en lyd frem til 5 cm, så tydelig at vi har ulike opplevelser og at man ikke kan sammenligne seg med andre...

Tror dere at det gjorde ekstra vondt for henne? var bekkenet for smalt eller noe? Eller var hun veldig pysete?? var liksom så merkelig opplegg...

Skrevet

Hadde kanskje noe med at mora var der, da har man ofte litt mer behov for å ynke seg så mamma skal komme å trøste. selv om det ikke høres ut som at det var tilfelle her (så ikke programmet selv, dessverre - når går det i reprise?)

Skrevet

Jeg hadde mamma med! (hun er sykepleier - så hun bare datt innom, og det var vi veldig gla for- fin avlastning for sambo)

Men jeg laget ikke sånne lyder - det er jeg sikker på. Kom med noen hyl og forbausende få stygge ord... Og fikk beskjed om at jeg var flink - som jeg svarte på med: "Jeg vil ikke være flink, jeg vil være ferdig!" :)

Men hun var vel kanskje litt ung da...

Og så ble hun en helt annen jente når hun fikk smertestillende.

Skrevet

hehe, måtte le litt jeg også.. Selv om jeg skjønner at det ikke er lett..

Merkelig at hun på død og liv bare skulle sitte i den lenestolen da:S når hun hadde kommet så kort i fødselsforløpet, så skulle det jo være bra på mange måter å bevege seg! kunne ALDRI tenkt meg å sitte og ligge gjennom hele fødselen slik hun gjorde!(jeg hadde 12 timer sist, så jeg VET hvordan det er når det drøyer)

Skrevet

ble nesten flau over hu jenta jeg da :S

Skal ikke si at det ikke var vondt for a men... hu må ha overdrevet litt der..

så jo på jordmødrene på nett her en dag (fra Drammen sykehus) og der var det ikke så mye hyling og kjefting..

så tenkte for meg selv i går når så på tvn norske jenter takkler smerte bedre enn britene virker det som..

Kommer helt sikkert til og lage lyder jeg og men ikke så ille at hele sykehuset hører det.. hehe..

men skal aldri si aldri men jeg er bestemt på og holde mest mulig kjeft

Skrevet

Det var voldsomt til hyling på henne da.

Men reagerer på hele systemet der jeg da. Er jo så hektisk og mekanisk alt sammen. ER det VIRKELIG sånn der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...