Zeke Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Å alt stod bra til med lillegutt, han veide ca 1800 gr nå, bare 7,5 uke igjen nå Han ville ikke visse seg fram, men hu fikk sett det hu skulle, han har lagt på seg ca 700 gr siden jeg var på UL i uke 28.
Melkerullen Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Så flott! Ultralyd er fantastisk! Er så glad for at vi får tyvtitte på disse småtrollene våre:) Lykke til videre!!!
Zeke Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2010 Ja er så enig, selv om det ikke var lett å se noe spes. dag da men,siden han begynner å bli stor å lå med hodet ned, men så har vi vært på 7 UL tilsammen denne gangen så har liksom fått sett utviklingen hans h eile veien, kjempe moro.
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Jeg også! Greit å se at alt står bra til med lillemann! Han hadde lagt seg med hodet ned, og morkaka hadde trekt seg dit den skulle! Har 8 uker igjen jeg da....jordmora estimerte fødselsvekt på 3500-3600 gram!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå