Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Jeg var på den beste daten ever for 1 ukes tid siden. Vi hadde det kjempegøy, flørtet, lo, kysset, hadde det rett og slett veldig bra sammen! Vi avtalte å møtes på nytt og jeg gledet meg skikkelig! I dag fikk jeg mld om at situasjonen var vanskelig pga avstanden (ca 1 time med bil) og jobben hans.. Jeg tror han egentlig ikke liker situasjonen pga babyen min på 4 mnd.. Hvis vi liker hverandre så godt, hvorfor vil han da ikke..? Jeg er 26 han er 24.... Føler meg sånn stygt dumpet.....
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Er jo ikke så rart at han får litt angst av en alenemor med 4mnd gammel baby :-) men hvis han tør noen dater til etterhvert så blir nok noe av redselen borte :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Jeg traff min nåværende kjæreste da junior var 4 mnd. Babyen var aldri noe problem her,vi bodde 3 timer unna hverandre og traff hverandre nesten hver helg. Jeg er 28 og han 40. Kanskje han rett å slett er for ung til å ta på seg et slikt ansvar d tross alt er å date en alenemor? Vi data iallefall fram og tilbake 1 år før vi ble kjærester å nå 9 mnd etterpå er vi samboere:) Junior er 2 år og trives veldig godt sammen med stepappa`n. Masse lykke til! Blir d ikke han så dukker d alltids opp en ny:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå