Gå til innhold

Vil ikke ha meg fordi jeg har barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på den beste daten ever for 1 ukes tid siden. Vi hadde det kjempegøy, flørtet, lo, kysset, hadde det rett og slett veldig bra sammen! Vi avtalte å møtes på nytt og jeg gledet meg skikkelig! I dag fikk jeg mld om at situasjonen var vanskelig pga avstanden (ca 1 time med bil) og jobben hans.. Jeg tror han egentlig ikke liker situasjonen pga babyen min på 4 mnd.. Hvis vi liker hverandre så godt, hvorfor vil han da ikke..? Jeg er 26 han er 24.... Føler meg sånn stygt dumpet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke så rart at han får litt angst av en alenemor med 4mnd gammel baby :-) men hvis han tør noen dater til etterhvert så blir nok noe av redselen borte :-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg traff min nåværende kjæreste da junior var 4 mnd. :)

Babyen var aldri noe problem her,vi bodde 3 timer unna hverandre og traff hverandre nesten hver helg. Jeg er 28 og han 40. Kanskje han rett å slett er for ung til å ta på seg et slikt ansvar d tross alt er å date en alenemor?

Vi data iallefall fram og tilbake 1 år før vi ble kjærester å nå 9 mnd etterpå er vi samboere:) Junior er 2 år og trives veldig godt sammen med stepappa`n.

Masse lykke til! Blir d ikke han så dukker d alltids opp en ny:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...