Gå til innhold

Dette her blir jo bare noe surr da... leier leilighet, men skal flytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig 3 mnd oppsigelse, men jeg kjenner ei som trenger leilighet NÅ. så jeg har ordna det sånn at hun kan flytte inn om 14 dager, og jeg flytter til typen min(hadde skjedd uansett i løpet av sommeren)

Snakker med husverten, og han sier det er helt greit, bare han får inn husleia. Men han sa at da "leverte" jeg oppsigelsen 1 mai(selv om jeg ordna det her i går) og har da ansvaret for alt frem til 31 JULI! Føler ikke det blir helt rett jeg da...siden jeg da flytter alle mine ting og ho andre flytter inn liksom......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir vell ikke rett..

Vil tro utleier må ordne en ny kontrakt med den nye leieboeren!

Skrevet

Ny kontrakt til ny leieboer må jo ordnes! Du kan jo ikke stå ansvarlig for henne, det kan jo skje uforutsette ting. Han kan jo ta et intervju med henne om han vil...

Skrevet

Ja, han skulle det. Men han mente likevel jeg skulle ha ansvaret for den frem til 31 juli.....men jeg mener, jeg har ordna en ny leieboer, og han sa det var greit..... så lenge han har noen som bor der, så han får inn leia.

Men blir litt feil for min del å må stå til ansvar for at leie kommer inn når ikke jeg bor der selv liksom

Skrevet

Jeg kjente han fra før, så jeg og han har ingen kontrakt. men leia er kommet inn hver mnd fra meg, så den er jo helt grei.

Må å snakke med han i morra.. :S

jeg vil bare stå til ansvar for meg selv liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...