Gå til innhold

sosugog lolutot!

tante grusom master of law

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bør man være på ullevål stadion den 4e tror du? Har ikke tålmodighet til å vente alt for lenge før det begynner, men når er siste frist? Vil jo ikke stå helt bakerst heller...

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Når går de på da? Skal bare legge en unge og så skal jeg sjekke på billetten! Satser på kreativ bruk av arbeidstid og sånt jeg da... jeg skal først.

Skrevet

På billetten står det at det starter kl 16. Jeg regner med at det er dørene som åpner da. Vet ikke når de går på.

Gjest sug lut
Skrevet

Ok, da kan jeg overholde en viss form for arbeidstid, det er jo greiere sånn. Men da vil jeg tro at oppvarmingsband går på i sekstida, kanskje? Og GD borti halvåtte-åtte? Men det er bare gjetting. Utrolig tidlig å åpne dørene, da? Håper på brukelig vær, ellers blir det lenge å vente... Kanskje jeg skal skaffe meg en sånn gåstol med sete og kjøre geriatri-greia helt ut, hehe, da kan jeg sitte imens...

Skrevet

Hehe, ja du er jo en riktig geriatriker. Født i 1930 og alt. Må si du har ungdommelig musikksmak!

Jeg har prøvd å finne ut av dette på nett, men er tydligvis helt ubrukelig på å surfe da jeg ikke finner noe svar. Kanskje de legger ut mer info litt nærmere?

Gjest sug lut
Skrevet

Vet ikke, det burde kanskje stå på hjemmesida deres hvem de har som oppvarming (og hvor mange) og sånt. Nøyaktig når det gås på scenen er vel verre.

Skrevet

Finner ingenting der heller. Jaja. Finner vel ut av det etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...