Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 de gravide som ikke har en eneste plage i hele svangerskapet og som er ute av fødestua et par timer etter fødsel og tripper av gårde på høyhelte sko fra sykehuset - OG ikke evner å prøve å sette seg inn i/har forståelse for at andre har svangerskap som ikke er like lette, men tror at alle har det som dem, men klager og syter og blir "slitne" likevel. Jeg tror dessverre jeg var litt sånn i mitt forrige svangerskap, men etter dette svangerskapet har jeg endret holdning ganske drastisk.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Jeg har motsatt "problem" og føler at jeg hele tiden må unnskylde at jeg hadde et lett svangerskap, en enkel fødsel og har fått et barn som sover godt, skriker lite og som er en fryd.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Er nok det samme som fordømmelsen av psykisk syke. Om man blir psykisk syk selv er det plutselig ikke like enkelt "å bare ta seg sammen og se livet i hvitøyet"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå