Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Bare lurer.. Man begynner liksom ikke amme før man har fått barnet... Og da trenger man vel ikke så mye ekstra stoff på magen..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 De ammetoppene jeg har hatt har vært uten "mage", men sikkert noen som har behov for det også. Ellers likte jeg best å bruke vanlige klær med singlet under og det funket utmerket som ammetopp.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Sikkert fordi mange bruker litt tid på å få tilbake fasongen og fordi mange synes det er godt med litt løse klær etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Jo, greit nok, det syes jeg og. Nå kjøpte jeg et par ametopper på H&M.. (fordi de var billige). Jeg har ikke fått babyen ennå, er i uke 35 - og i str M passet toppen, og jeg har en diger mage nå.. De hadde ikke trengt å laget med "høygravidmage". Skjønner ikke poenget bare.. Hi
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Jeg leste ett eller annet sted at magen i den første tiden etter fødsel er på størrelse med magen i 8. mnd. Det er jo litt deilig med klær som dekker den svampemagen. Er du førstegangs, HI? Eller en av de heldige som ble flatmaget dagen etter forrige fødsel?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Hehehe, det er det dummeste jeg har hørt. Isåfall må man ha lagt på seg godt over 20 kg. Magestørrelse etter fødsel er nok individuelt, men de færreste har nok mage på størrelse med gravidmage i 8mnd etter fødsel. Jeg er gravid med mitt tredje barn. Jeg følte at magen ble "seg selv" igjen etter et par uker etter fødsel. Har hatt en vanlig fødsel og et keisersnitt. Synes ikke det var så stor forskjell på det. Men jeg hadde flat mage før jeg ble gravid alle gangene. Synes det er grusomt med gravidklær etter fødsel. Da har jeg heller brukt litt baggy jeans og litt vide topper ift sting osv.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 i hvert fall ikke alle som har gravidmage etter fødsel! min var like flat som før dagen etter fødsel, et par uker senere, var huden stram igjen også.. JA jeg er heldig!! og kjempeglad for det jeg er ikke HI
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #8 Skrevet 12. mai 2010 Haha, åttende måned?? Jeg brukte de samme jeansene som før jeg ble gravid da jeg dro fra sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #10 Skrevet 12. mai 2010 Som sagt så leste jeg dette et sted. Så det er ikke noe jeg bare fant på. Man har selvsagt ikke gravidmage, den er jo helt myk, og da kan man jo presse seg inn i sine vanlige klær. Det gjorde jeg også, og husker heller ikke at den var på strl med 8 mnd-mage. Men det var heller ikke sånn i flere uker, jeg mente. Det var de aller første dagene at den gjerne fortsatt er så hoven, og hvis man måler rundt livet er det vel kanskje like mange cm som 8 mndr, hva vet jeg. Jeg bare refererte noe jeg hadde lest. Så er det noen heldige som blir flatmaget ganske fort, og så er det noen som ikke blir det. Og det trenger ikke ha noe med hvor mange kg man la på seg under graviditeten. Poenget er hvertfall at noen har stor mage en stund etter fødsel, og at dette kan være en grunn til at noe ammetøy har ekstra stoff på magen. Da er det irrelevant at dere heldige var flatmaget dagen etter ungen var ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå