webmaster Janne Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Noen som har noen gode tips om leker som er gøy å drive med ute i regnvær og hvor jeg får tak i dette? Andre fine ting til barn i regnet, morsomme paraplyer, regnklær osv? Alt om regn og barn, trenger masse tips til en sak jeg skal lage om regnvær!
Gjest Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Hvorfor er du webmaster...? Hva er det liksom! Er ikke helt oppdatert her inne!
webmaster Janne Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2010 Jeg skjønner ikke helt spørsmålet men jeg jobber som webmaster i Hjemmet Mortensen på disse sidene og er en del av redaksjonen i Foreldre & Barn.
Gjest Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Ok =) Bare lurte på hva du ville her? Lurte på om du var en slags moderator eller noe. Kunne trngtes her av og til! =) Vi er litt crazy.... Så til spørsmålet ditt; Aktiviteter i regnvær.. Her går det stort sett i sandkasseleking, siden det er MYYYE gøyere når sanden er full av vann! Så har vi kjøpt sånn målegreier (på plantebutikk) sånn at vi kan se hvor mye regn som er kommet (fin matematikk trening) Froskeparaply med ører, fra LEKER, er poppis, så skal jeg se om jeg kommer på noe smart =)
webmaster Janne Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2010 Jeg er en av de som modererer forumene også, men det er ikke nok- så vi holder på å engasjere flere nå. Akkurat nå ville jeg bare bruke forumet til å få noen tips - for de vet jeg det er mange av her! Takk for tips fra deg, jeg er på utkikk etter en vannmåler som er litt morsom å se på, emn har ikke funnet noe enda.
Trollmor m/ trolljente Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Det enkle er ofte det beste: - hoppe i søla (barna elsker når de voksne er med på dette ) - lage elver (grave renner i sand etc for å føre vannet dit man vil) - bor man på en vindfull plass: finn en stor søledam og ta med en båt som kan seile over dammen i medvind, kanskje lage et seil til båten hjemme før man går ut? - sølekaker! (sikkert mange forskjellige kule former å kjøpe på div leketøysbutikker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå