Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 3års-dagen nærmer seg og hun sier bare rare ting når jeg spør hva hun ønsker seg. Tror hun synes det viktigste er at pakken skal være blå, men det burde vel helst være innhold i den også.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Til treårsdagen fikk gutten min et hjemmekomponert aktivitetsskrin med masse tegnesaker, plastelina, tegneblokker, mønstersakser, stempler osv. Kjøpte en liten plastkasse og fylte den til randen, det ble stor suksess. Nå blir han snart fire år, og ønsker seg en hai.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 3 åringen min fikk flett ny voksesykkel og sykkelhjelm
Prish Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Rosa paraply, duplo, tusjer, plastelina, dilldall til håret, sko (hun elsker sko), dukkevogn, dukketing... kommer ikke på mere nå.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Nå kom jeg på at hun faktisk ønsker seg hai også. Det sa hun her om dagen. De har en veldig fin en på riktige leker.
Det blide sørlandet! Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Har en som blir 3 om en mnd og han ønsker seg bare lego. Kjempegreit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå