cini Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Jeg drømte at jeg var på do og tørket og tørket masse blodslim og rødt friskt blod:( Noen som også har drømt dette? Er det underbevistheten min som prøver å fortelle meg noe? Det rare er at de tre siste dagene har jeg kjent masse liv for første gang og er helt i hundre over at jeg faktisk skal ha barn! Men så kom den drømmen og ga meg en ekkel følelse jeg har båret på i hele dag
bringebærsnipp Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 huff da. Jeg har også hatt slike drømmer. det er fælt! Men babyen har hatt det helt fint. så prøv ikke beskymre deg.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 ja jeg også drømmer myye rart for tiden... hi natten var vi på ul og hadde sønnen på snart 12 med..babyen var illrød og hylte som en stukket gris inni magen helt til ene øye ramlet ut og min sl sønn beynte å hyle og så eksploderte hele babyen !HELT syyk drøm... det var rett fram med angelsound midt på natten når jeg våknet!!! og der var det heldigvis liv.....men alt føltes så virkelig med engang man våker det er skremmende:(
cini Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2010 ja fysj det er ekkelt å drømme slike drømmer, og hormoner og redsel gjør de bare enda verre og virkeligere! tøysekroppenღog lille skattenღ! herregud, din drøm var jo bare sykest! jeg har ingen angelsound,så må bare vente til ultralyd med å se liv
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 ja det er kjempe ekkelt men ikke hatt flere som handler om babyen ihverfall...nå har jeg problemer med å låse ytterdøra om natten hehehe:) to netter på rad nå har jeg styrt med den døren angelsound har vært god å ha det er no sikkert....på frdag skall vi på privat ul....flaut å si det men klarer rett og slett ikke vente en mnd til da vi kal på ordinær ul.....når skal du?
cini Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2010 Hehe, jeg skjønte ikke helt hva du drev med den døren? ja,jeg skulle vel kanskje kjøpt meg en, men har bare ikke blitt:/ jeg skal på ul 21 mai, så jeg skal i allefall klare i vente
Gjest Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Jeg tror underbevistheten min er litt stressa på at ikke noe er klart til barnet kommer (har bestemt at vi har kjøpeforbud til etter UL)... Drømmer at jeg plutselig står der med ungen i armen og har ingenting klart.... Forrige natt endte jeg med å måtte legge den i en bakebolle (unaturlig liten baby men...).... Vi drømmer vel det vi tenker mye på på dagen...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. mai 2010 #8 Skrevet 12. mai 2010 du skjønner jeg drømmer så fælt om at jeg ikke klarre låse døren av en ellr annen grunn hehe:) nei 21 mai skulle jeg fiint klart å vente til... er jo neste uke det:) hoho:)
cini Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2010 tøysekroppenღog lille skattenღ ! såpass ja ja, er ikke lenge igjen nå og vi gleder oss MASSE! <3 Frøken81 Hahah! så morsom/fæl drøm! har også kjøpeforbud frem til etter ul, men har ikke drømt noe ang dette, men føler på meg at alle andre er så mye mer forberedt enn meg :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå