Gå til innhold

Noen kreative sovestillinger...?

Anbefalte innlegg

Gjest Sharazi
Skrevet

Jeg er så innmari lei av å bare sove på siden. Jeg har forsøkt å bygge meg opp et "reir" i senga med mange puter, men finner aldri riktig stilling.. Hvordan sover dere best?

Det er nesten sånn at jeg tenker å lage hull i madrassen til magen min, slik at jeg kan sove på magen igjen... :) 5 uker igjen til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem, og når jeg ligger på siden mot høyre får jeg vondt i ryggen. Og på siden mot venstre vondt i hofta:)

Er det mulig:)

Skrevet

Hehe. Jeg får halsbrann av å sove mot høyre. Av og til har jeg klart å sove på magen dersom jeg har en pute som støtte på ene siden og det ene benet opp. Vanskelig å forklare.. Mener litt på siden på magen liksom med benet bøyd ned mot madrassen. Så lenge man ikke får så mye vekt på magen så går det bra. Sukk, håper det ikke er så lenge igjen.. :S

Skrevet

jeg sliter også med sovestillinger, har jo ikke noe valg blir jo siden. Men ofte ligger jeg skrått ned mot madrassen, -nesten på magen. Men er redd for å skade og mose baby .. Vrir meg mange ganger rundt om natta -enda det er litt tungt.

Skrevet

Jeg har begynt å bruke amme puta mi jeg hehe men sover faktisk kjempe godt etter jeg begynte å sove med den. har også lagt noen puter under madrasen så jeg liger litt højre en vanlig det hjlper på halsbranden min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...