Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Her om dagen var vi ute å kjørte. Vi kjørte verken for fort eller for sakte. Vi hadde en taxi som kjørte veldig tett bak oss. Vi stoppet ved rundkjøringen fordi det kom en bil som vi måtte vente på. og nei, vi bråbremset ikke, vi stoppet rolig opp. Dette så sikkert ikke taxisjaføren, så han måtte sikkert bråbremse. Må ha vært det, for han var hissig som bare det. Han tutet i hvertfall veldig flittig mens vi sto stille. Når vi kjørte videre forbi rundkjøringen kjørte han opp ved siden av oss og ga oss stygge blikk og banka handa mot hodet. jeg var frista å vise fingeren, men jeg lot være.. Han kjørte deretter forbi oss i filen ved siden av, og svingte raskt slalom mot oss rett foran, Dårlig forklart, men sånn "late som at han skulle kjøre inn i oss" gjentatte ganger. Hadde jeg og samboer vært alene i bilen så hadde jeg ikke brydd meg så mye, men når vi hadde babyen vår med så skremmer sånne trusler meg. Ingen skal true med å kjøre inn i oss når vi har baby med, spesielt ikke når vi ikke har gjort anna enn å følge trafikkreglene. Jeg har litt lyst å sende inn en klage eller noe. Men det er kanskje ikke noe vits i det? jeg rakk å skrive registreringsnummeret, men fikk ikke med meg hvilket taxiselskap det var. irriterer meg at så mange taxisjafører ikke kan trafikkregler, og som samtidig tror at de eier veien.
Løvinna30 Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 vet du hva, jeg syns du skal klage. Når han kan gjøre noe sånt vet man ikke hva han er i stand til neste gang. Tenk om det var en vanlig normal sjåfør som kjørte, hadde ikke det vært mye behagligere å hatt han i trafikken? .. og man vet ikke hva han gjør neste gang.. han trenger en oppstramming! hvis du ikke vil kalge vil jeg nesten gjøre det for deg. hvilket taxi-firma er det som kjører rundt i det området ditt?..send samme mail med registeringsnr til selskapene det kan ha vært.
Herkules Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Egentlig bør man vel klage, yrkessjåfører som ikke klarer å stagge temeramentet sitt kan være farlige. Jeg har selv opplevd to skremmende episoder Den første da jeg var ganske ung og satt i baksetet. Husker ikke detaljene, det kom en bil fra en parkeringsplass og presset seg foran vår, vi hadde jo forkjørsrett, men han ble tydelig irritert for at pappa ikke stoppet , han stoppet jo for fyren kjørte ut foran vår bil og stoppet. Så gikk han ut av bilen og pappa (dum nok) rullet ned ruta. Idioten gikk bar bort og dro til pappa, i øyet og han bruker briller! Det endte på legevakten og jeg fikk et sjokk for livet. Da jeg havnet i en lignende situasjon når jeg øvelseskjørte ble jeg skremt. Jeg tok en litt brå sving og bilen bak ble tydeligvis (sikkert litt med rette) irritert han kjørte foran meg senere og sperret veien og kom ut av bilen Da var jeg kjapp med å låse dører og heldigvis satte han seg inn i bilen igjen. For få dager siden så jeg en yrkessjåfør bli så sint at han gikk ut av bilen og truet en annen sjåfør, heldigvis satte han seg inn i bilen sin da det ble grønt!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Klag, slike drittsekker fortjener en påpakkelse
mamma til lillingen Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Kjenner jeg blir irritert på dine vegne. Det er akkurat som om en bussjåfør snakker i mobilen når de kjører buss. Jeg har klagd flere ganger til busselskapet, og de beklager så meget, men det skjer jo ikke noe, samme sjåførene som fortsetter å snakke i telefonen. Det er jo for pokker ikke lov! Jeg synes du skal klage, ingen har rett i å oppføre seg som idioter i trafikken eller ikke følge lovene, uansett om de er på jobb bak rattet.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Du burde absolutt klage! Slik skal ikke yrkessjåfører være! Egentlig burde du nesten å ha fått notert registreringsskiltene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå