Gå til innhold

er gutter og jenter såå like tidlige i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på ultralyd undersøkelse i dag for å stadfeste hvor langt jeg var kommet. 12 uker akkurat, så det var ca som ventet. spurte samtidig om hun kunne se noe kjønn,men hun mente gutter og jenter begge hadde en liten tapp som kunne forveksles med en liten tiss. stemmer dette?? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk samme beskjed, begge kjønn har utovertiss helt i begynnelsen.. jeg fikk vite det først i uke 15-16

Skrevet

ja, det er veldig likt p tidlig. :) så er utrolig lett å ta feil rundt denne tiden.. er du veldig nyskjerrig så kan du kjøpe kjønnstest på ebay (frakt kommer i tilleg og min kom på ca 450kr, bursdagsgave;) intelligender heter den. Stemmer for meg, jordmor så kjønnet veldig tydelig på rutine ulen min og det er det samme som testen viste, ei jente! :)

Skrevet

Jeg var på privat ultralyd i uke 15, da sa legen at viss han skulle tippe ville han tippe på gutt(vi såg utstyret godt)så her var det ingen tvil.Han sa at han ville ikke si noe sikkert siden jenter og gutter er veldig like frem til da, og at i uke 15 begynte det å trekke seg tilbake på jenta. Da jeg var på ultralyd i uke 20 fikk vi beskjed om at vi skulle få en jente. Hun viste oss kjønnsleppene. Må si jeg ble litt overrasket ettersom vi hadde sett "gutteutstyret"så godt i uke 15. Så ja, i vårt tilfelle er de utrolig like!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...