Gå til innhold

Da har jeg født :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

10. mai, på min menstermin kom lille prinsessa vår i en kjempe fart :) Fødselen var vond men endte i en vannfødsel, noe jeg absolut anbefaler alle dere som fortsatt venter! Riene startet kl 03.00 etter to ganger sex dagen før og kl 08.45 var vi på sykehuset for en sjekk. Hadde egentlig ingen forhåpninger men ville inn for en sjekk... Hadde da 7 cm åpning!!! Gjett om jeg ble sjokka! Hun lå da fortsatt langt oppe i bekkenet så de neste 2.5 timene var et helvete med å få hun ned...sugde litt lystgass men det ble jeg bare kvalm av så bannet meg gjennom det i steden ;) haha, visste ikke at jeg kunne så mange stygge ord en gang ;) 11.44 kom hun endelig ut! 2950 gr, 46,5 cm og 34 rundt hodet. Perfekt nydelig lite nurk :) Kom hjem i går alt så nå koser vi oss hjemme som en fmilie på 4 <3 Masse lykke til jenter og takk for en flott tid her inne! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅ, gratulerer så masse med ei nydelig prinsesse! Har 2 barn fra før, men den gang hadde de ikke badkar. Lyst til å prøve det denne gang hvis jeg får mulighet ( de har kun på 1 fødsetue) Jeg er avhengig av lystgass, så er det mulighet for det selv om en sitter i badekar? klem

Skrevet

Gratulerer med prinsessa:))))

Katta; de har badekar på sykehuset ja, men man får ikke føde i vann der dessverre......

Skrevet

Gratulerer masse:)

Skrevet

Hei!

Så hyggelig lesning på en ellers laber dag :-) Grattis så mye med den lille, nydelige jenten :-) Nå som du har fått synes jeg egentlig at det er min tur! Høres ut som du hadde en fin fødsel og jeg skal i alle fall prøve meg i vannet hvis det går. Takk for lykkønskningen og masse lykke til videre med deg også! Håper dere koser dere masse i tiden som kommer!

klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye :) Ble litt overrasket, for synes liksom ikke det er lenge siden jeg har sett nicket ditt her :)

Kos deg masse med prinsessa!!

Skrevet

Gratulerer så mye! :-)

hadde blitt overraska selv hvis jeg hadde kommet på sykehuset med 7 cm åpning!! :-)

Skrevet

Ja, ble helt sjokka når jordmora sa det! :) Da jeg fødte kunne jeg ikke få lystgass i badekaret.... Den fikk jeg ved senga men hjalp meg lite...

Lykkeliten: Bare vent, plutselig er det din tur. Hadde absolut ikke noe tro på at det skulle skje på termindagen, hadde ingen virkelige forvarsler. Så kanskje du er like heldig :) Sa til mannen min på kvelden: Nei, nå er jeg så lei!!!! Nå kjører vi på med litt sex en gang til og kommer hun ikke da så får vi la det være og gå sin gang, hehehehe ;) Har absolut tro på at det utløste noe hos meg! Så kjør på jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...